نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

لپ تاپ بعدی‌ات را ایسوس انتخاب کن

یکی از برندهای پرطرفدار در زمینه لپ‌تاپ در کشورمان، برند ایسوس است.

«خلاقیت و نوآوری حرف اول را می‌زند»؛ این هدفی است که ایسوس برای تولید و طراحی لوازم الکترونیکی خود اعم از لپ‌تاپ و تبلت‌های خود انتخاب کرده است. خرید و فروش لپ تاپ ایسوس در بازار ایران به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین، هواداران زیادی دارد. گرچه شرکت‌هایی مانند ایسر یا لنوو رقیب این کمپانی به شمار می‌آیند، با این حال به دلیل تنوع در تولید انواع لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و فوق حرفه‌ای، می‌توان گفت ایسوس در کشور ما همچنان حرف اول را می‌زند؛ به عنوان مثال آگهی‌های خرید و فروش لپ‌ تاپ ایسوس در سایت دیوار، به مراتب بیشتر از اپل، ایسر یا لنوو است.

هیچ‌وقت براساس قیمت یا ظاهر، لپ‌ تاپ نخرید. انتخاب لپ تاپ بستگی به نوع استفاده هر شخص از آن دارد؛ بنابراین باید ابتدا ارزیابی کنید که برای چه اموری نیاز به لپ تاپ دارید. قاعدتا یک گیمر یا یک طراح، باید رایانه شخصی متفاوت و حرفه‌ای‌تری از یک تاجر یا دانشجو داشته باشد؛ به عنوان مثال لپ‌تاپ‌های سری ایکس کمپانی ایسوس، جنسی تماما پلاستیک دارد، اما این مانع کیفیت نسبتا خوب و بدنه قوی آن نیست. از سوی دیگر به دلیل پلاستیکی بودن، حمل و نقل آن آسان و بدون دردسر است. خرید و فروش لپ تاپ ایسوس در مدل ایکس ۵۵۵ بی پی، در سایت دیوار دو میلیون و ۵۵۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این در حالی است که همین لپ تاپ در دیجی کالا، ۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. از ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، صفحه نمایش ۱۴ اینچی اچ دی و وزن ۲۲۰۰ گرمی آن اشاره کرد. همچنین کلید‌های کیبورد این لپ تاپ به گونه‌ای طراحی شده تا فضای مناسب برای تایپ کردن کاربر وجود داشته باشد. در کنار این مزیت‌های مثبت، باید از عمر متوسط باتری این لپ تاپ نیز سخن گفت.

اگر به دنبال لپ تاپ سبکتری از سری ایکس برای استفاده معمولی خود در طول روز هستید، حتما نگاهی به لپ تاپ‌های ایسوس در سری یو و اس بیندازید. نمایشگر کوچک، وزن کم، ظاهری خوش دست، کیبوردهای جزیره‌ای با فاصله زیاد و پردازنده‌های کم مصرف از شاخصه‌های منحصربه‌فرد خانواده یو و اس است. یک لپ تاپ کارکرده ایسوس در مدل اس ۲۰۰ ای، در سایت دیوار یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش لمسی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و شارژر مسافرتی کوچک است. عمر متوسط باتری آن هم یک روز تخمین زده می‌شود.

سری کی از لپ تاپ‌های برند ایسوس، نشان داد کارایی به قیمت بستگی ندارد؛ حداقل در مورد ایسوس. صفحه نمایش و سخت افزارهای سری کی به قدری باکیفیت طراحی شده که جای نگرانی نمی‌گذارد. خرید و فروش لپ تاپ ایسوس مدل کی ۵۵۰ وی ایکس در سایت دیوار بازه‌ای حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دارد. این لپ تاپ برای گیمرها و برنامه‌ نویسان حرفه‌ای طراحی و یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های ایسوس در سال ۲۰۱۷ معرفی شده است؛ البته اگر بخواهید همین لپ تاپ را از بازار  بخرید، احتمالا با قیمت‌های نجومی روبه‌رو خواهید شد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده