نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

لپ تاپ اچ پی؛ طراحی هوشمندانه، سخت افزار قدرتمند و قیمت مناسب

اچ‌اپی شرکتی چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در دره سیلیکن ایالت کالیفرنیای آمریکا قرار دارد.

این شرکت در زمینه تولید و توسعه صنعت کامپیوتر فعال است و محصولات مختلفی در این حوزه تولید می‌کند؛ از لپ تاپ گرفته تا فلش مموری. اچ‌پی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ به عنوان برترین تولیدکننده سخت افزار کامپیوتر در سطح جهان انتخاب شده است. در بازار محصولات الکترونیکی ایران، اچ‌پی نامی آشنا و در بازار برخی محصولات کامپیوتری قدرتی بلامنازع است؛ در بازار پرینتر، اسکنر و...، هیچ شرکتی یارای رقابت با برند اچ‌پی را ندارد. اما ماجرا در بازار لپ‌تاپ متفاوت است و اچ‌پی با اینکه از محبوبیت برخوردار است اما یکه‌تاز این عرصه نیست؛ اساساً بازار لپ‌تاپ به گونه‌ای است که هیچ شرکتی وجود ندارد که حرف اول و آخر را بزند و هر کدام از شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ که هر یک از پولدارترین شرکت‌های دنیا هستند بر اساس متغیرهایی و برای مشتریانی خاص، محصولات خود را تولید و عرضه می‌کنند. مشتریان اصلی بازار خرید و فروش لپ تاپ اچ پی، کسانی هستند که به طراحی هوشمندانه، وزن بسیار مناسب، سخت‌افزار قوی و قیمت معقول لپ‌تاپ مورد‌نظر خود اهمیت می‌دهند.

انتخاب لپ‌تاپ‌ بیش از هر چیز دیگری بر اساس سلیقه، نیاز و توانایی مالی شماست. در ابتدا این سلیقه شماست که تعیین می‌کند که کدام برند برای شما مناسب است و سپس بر اساس نیاز و توانایی مالی خود در میان تولیدات برند محبوب خود، می‌توانید دست به انتخاب بزنید. لپ‌تاپ‌های تولیدی هر برندی بازه قیمتی وسیعی را پوشش می‌دهند. برای بررسی وضعیت خرید و فروش لپ‌تاپ اچ‌پی اگر به سایت دیوار مراجعه کنید این بازه قیمتی وسیع، مشخص‌تر می‌شود. قیمت لپ‌تاپ‌های اچ‌پی از ۳۱۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. در بازار لپ‌تاپ برند اچ‌پی به داشتن قیمتی متوسط -نه بالا و نه پایین- معروف است و از سوی دیگر برندی است که مدل‌های بسیار متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. اگر سلیقه شما با برند اچ‌اپی جور است برای انتخاب محصول مورد نیاز خود، این شرکت محصولات متنوعی به شما پیشنهاد می‌دهد. اگر شما استفاده ویژه‌ای از لپ‌تاپ ندارید و برای امور روزمره از این وسیله استفاده می‌کنید، با کمتر از دو میلیون تومان می‌توانید لپ‌تاپی مناسب را از بازار خرید و فروش لپ‌تاپ اچ‌پی تهیه کنید. به عنوان نمونه در سایت دیوار لپ‌تاپ اچ‌اپی مدل bs 015dx سری 7، در حد نو و با تضمین و مهلت استرداد، با قیمت یک میلیون و ۹۲۰ هزار تومان آگهی شده است؛ این محصول در بازار در حدود سه میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یکی دیگر از مزیت‌های شرکت اچ‌اپی تولید لپ‎تاپ‎هایی پیشرفته برای استفاده گیمرها و سایر کاربران حرفه‌ای است. در سایت دیوار لپ‌تاپ اچ‌پی مدل Omen 17، اوپن باکس و کم‌کارکرد با قیمت ۶ میلیون تومان آگهی شده! این در حالی است که این مدل لپ‌تاپ در بازار به قیمتی بالاتر از ۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

اگر سلیقه شما طراحی‌های لپ‌تاپ اچ‌اپی را هوشمندانه می‌داند و با آن سازگار است، می‌توانید با خیال راحت در بازار خرید و فروش لپ‌تاپ اچ‌پی حضور داشته باشید؛ برندی که لپ‌تاپ‌هایی با سخت‌افزاری قدرتمند و قیمتی مناسب عرضه می‌کند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده