نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

رنگ‌ها را به دنیا بیاورید

پرینترهای رنگی در دو مدل لیزری و جوهر افشان در بازار وجود دارند که افراد بنا به نیازشان، یکی از این دو مدل را انتخاب می‌کنند.

پرینترهای رنگی در دو مدل لیزری و جوهر افشان در بازار موجود هستند. از این پرینترها بیشتر برای چاپ عکس یا چاپ مواردی استفاده می‌شود که رنگ در آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. آنچه امتیاز یک پرینتر محسوب می‌شود قدرت چاپ تعداد صفحه در دقیقه است به این معنی که هر چه این نسبت بیشتر شود، قیمت محصول نیز افزایش پیدا می‌کند. پرینترهای رنگی جوهر افشان در مقایسه با نوع لیزری آن از سرعت کمتری برخوردار است اما به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب‌تر، برخی از مصرف‌کنندگان تمایل بیشتری به استفاده از آن‌ها دارند. اگر به فکر خرید یک پرینتر رنگی هستید کیفیت و صرفه در دراز مدت را فدای قیمت اولیه نکنید چرا که «کارتریج»؛ مخزن رنگ  و تنها جزء مصرفی پرینتر به سرعت تمام می‌شود و کارتریج پرینترهای جوهر افشان به مراتب گران تر از کارتریج پرینترهای لیزری است. به دلیل تنوع بالا لازم است هنگام خرید و فروش پرینترهای رنگی  اطلاعاتتان را در مورد مدل‌های مختلف به روز کنید تا قدرت مقایسه بین انواع برندها، کارکرد مورد نظرتان و از همه مهمتر بودجه‌ای که در نظر دارید را داشته باشید و امکان بهترین انتخاب را فراهم آورید.

برخی از پرینترهای رنگی با قابلیت اسکن، کپی و قابلیت چاپ بر روی سی‌دی و دی‌وی‌دی، در بازار ایران و از هر دو نوع لیزری و جوهر افشان  در انحصار کنون، اچ‌بی و اپسون است؛ به همین جهت  پرینترهای رنگی با و‌یژگی‌های متنوع در بازار معامله می‌شود. سایت دیوار در زمینه خرید و فروش پرینترهای رنگی  بازار متنوعی را به وجود آورده است.   

قیمت یک پرینتر جوهرافشان تک کاره ایپسون  با ظرفیت ۱۲۰ برگ، سرعت چاپ سیاه و سفید ۳۷ برگ در دقیقه و سرعت چاپ رنگی ۳۸ برگ در دقیقه و با رزولوشن چاپ  5760x1440 dpi در بازار حدود یک میلیون تومان است در حالیکه در سایت دیوار یک پرینتر با این ویژگی‌ها را می‌توان در حدود قیمتی بین ۸۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان خریداری کرد.

در مقابل در بازار پرینتر، پرینترهای رنگی حرفه‌ای‌تر نیز معرفی و عرضه می شوند به عنوان مثال پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Professional CP5225n با ابعاد چاپ A3  و مناسب برای ادارات با سطح مصرف متوسط یا مصارف خانگی ، دانشجویی یا برای علاقه‌مندان به عکاسی و چاپ عکس‌ گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. سرعت چاپ این مدل برابر با ۲۰ برگ در دقیقه با رزولوشن 600 × 600 dpi که تصاویر چاپ‌شده را با کیفیت مطلوبی به چشمان ببیننده می‌رساند. ظرفیت سینی این پرینتر حرفه‌ای  در حدود ۲۵۰ برگ است. این پرینتر در بازار قیمتی در حدود هفت میلیون تومان دارد در حالیکه در سایت دیوار می‌توانید در حد نوی این محصول را با قیمت استثنایی ۲ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین پرینتر رنگی لیزری مدل PRO MFP M476dn  چهار کاره اچ پی  با قابلیت پرینت، کپی، اسکن و فکس  چاپ تا حداکثر سایز چاپ A4 و ظرفیت سینی کاغذ ۳۰۰ برگ ، سرعت چاپ ۲۱ صفحه در دقیقه،  رزولوشن چاپ 600X600 dpi  و توان کار ماهانه ۴۰ هزار صفحه  با پورت ارتباطی USB و LAN را در سایت دیوار می‌توان به قیمت باورنکردنی و استثنایی یک میلیون و ششصد هزار تومان خریداری کرد. پس در هنگام خرید و فروش پرینترهای رنگی از هر دو نوع حتما در کنار فاکتور قیمت، به دنبال کارایی‌هایی باشید که در یک محصول گرد هم آورده شده‌اند و نیاز شما را به چندین وسیله که فضای مجزایی را اشغال می‌کنند، برآورده می‌کنند. دست آخر به این نکته هم توجه داشته باشید که این محصولات چند کاره راحت‌تر نیز به فروش می‌روند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده