نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

پخش سریال شهرزاد ویژه ناشنوایان

پرمخاطب‌ترین سریال سال 96 با ترجمه همزمان به زبان اشاره روی پلتفرم فیلیمو قرار گرفت.

عاشقانه‌های فرهاد و شهرزاد که تولید فصل اول آن در سال ۹۴ آغاز شد و در سال ۹۶ نیز فصل دوم و سوم آن‌ وارد شبکه نمایش خانگی شد، این سریال را به پربیننده‌ترین سریال عاشقانه در بین مردم تبدیل کرد. حال این سریال پربیننده به زبان اشاره برای ناشنوایان ترجمه شده است و از ۲۲ اسفند روی پلتفرم فیلیمو قرار می‌گیرد.

محبوبیت سریال شهرزاد از یک سو و جای خالی برنامه‌های مناسب برای ناشنوایان در سینما، تلویزیون و سرویس‌های وی‌او‌دی باعث شد تا فیلیمو به آماده‌سازی انحصاری این سریال ویژه ناشنوایان اقدام کند.

محبوبیت شهرزاد علاوه بر نویسندگی و کارگردانی قوی آن که توسط نغمه ثمینی و حسن فتحی انجام شده است، به‌خاطر نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار است که هر کدام به‌تنهایی برای دیده‌شدن یک فیلم یا یک سریال کافی هستند. همینطور خط عاشقانه و خانوادگی داستان باعث شد تا صحبت آن در هر محفل و جمعی باشد، بسیاری پای سریال اشک بریزند و خیلی‌ها هم این سریال را آرشیو کنند.

حالا پای عاشقانه‌های فرهاد و شهرزاد و درگیری‌های قباد و شیرین به دنیای ناشنوایان هم باز شده است و آن‌ها هم می‌توانند به دنیای این سریال وارد شوند. گفتنی است فصل اول سریال شهرزاد به همراه جدیدترین قسمت از فصل سوم ویژه ناشنوایان از روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند روی پلتفرم فیلیمو قرار می‌گیرد. فصل دوم و ادامه فصل سوم نیز در روزهای آتی پخش خواهد شد.

حالا ناشنوایان هم می‌توانند با زبان اشاره‌ای که تنها زبان رسمی آ‌ن‌ها است فیلم و سریال ببینند و از تماشای شهرزاد روی گوشی موبایل، تبلت و رایانه خود لذت ببرند. همچنین فیلیمو در نظر دارد تا در حوزه فعالیت‌های ویژه ناشنوایان دامنه فعالیت خود را گسترده کرده و به زودی با فیلم‌ها و سریال‌های جذاب دیگر این پلتفرم را برای گروه زیادی از معلولان جامعه قابل استفاده کند.

سریال شهرزاد ویژه ناشنوایان را در اینجا تماشا کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده