نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

بهترین‌ های اسکار 2018 را پیش‌ بینی کنید و سکه بهار آزادی هدیه بگیرید

با شرکت در مسابقه پیش‌بینی برنده‌های اسکار ۲۰۱۸، سکه بهار آزادی هدیه بگیرید.

شمارش معکوس تا برگزاری نودمین مراسم اسکار شروع شده است. مراسمی که طی آن معتبرترین جایزه‌ سینمایی دنیا به فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و مستند‌های جهان اهدا می‌شود. اسکار امسال با اجرای کمدین معروف یعنی جیمی کیل برگزار می‌شود و حواشی قبل و بعد از آن هم مثل هر سال بسیار مورد توجه است. از جمله فرش قرمزی که با حضور برترین بازیگران و کارگردانان جهان برگزار می‌شود تا مراسم شام اسکار که میهمانی‌ای است به میزبانی آکادمی اسکار برای برنده‌های این جایزه.

از  فراگیر بودن مراسم اسکار همین بس که بیشترین توجه‌ها را از تمام دنیا به سوی خود جلب می‌کند و از هفته‌ها قبل تا روز‌های بعد آن، همچنان در مرکز توجه رسانه‌ها و مردم دنیا قرار می‌گیرد. از نگاه تخصصی هم هیجان این مراسم آنقدر زیاد است که در بین فیلم‌بازان حرفه‌ای پیش‌بینی‌ها و کری‌خوانی‌ها بر سر برنده‌های آن به شدت داغ است. اگر شما هم فیلم‌باز حرفه‌ای هستید حالا نوبت آن رسیده که شانس خود را در بات تلگرام فیلیمو امتحان کرده و سکه بهار آزادی هدیه بگیرید.

فیلیمو اسکار ۲۰۱۸

یک ربات پر از جایزه و تخفیف

فیلیمو به عنوان بزرگترین سرویس VOD ایران یکی از به‌‎روز‌ترین سرویس‌هایی است که فیلم‌های خارجی و به خصوص فیلم‌های نامزد شده در اسکار ۲۰۱۸ را بر روی پلتفرم خود بارگذاری کرده است. علاوه بر این برای مهمترین مراسم سینمایی جهان یعنی اسکار،  یک بازی هیجان انگیز تدارک دیده تا به همه طرفداران فیلم و سینما، جایزه دهد.

این جوایز محدود به کاربرهای فیلیمو نیست و همه می‌توانند شانس خود را در آن امتحان کنند. کافی است تا پیش از مراسم اسکار که در تاریخ ۱۴ اسفند برگزار می‌شود به بات تلگرام فیلیمو وارد شده و در پیش‌بینی برنده‌های جوایز شرکت کنید.

اکادمی اسکار در هر سال به ۲۴ رشته سینمایی جایزه اختصاص می‌دهد. برای پیش‌بینی درست هر کدام از این جوایز در بات تلگرام فیلیمو ۱۰ امتیاز در نظر گرفته شده است. اما امتیازها به بخش پیش‌بینی برندگان ختم نمی‌شود و با عضویت در کانال تلگرام فیلیمو یا دعوت دوستان به این پیش‌بینی هم شانس بالابردن امتیاز خود را دارید. به این ترتیب که با عضویت در کانال تگرام فیلیمو ۲۰ امتیاز به مجموع امتیازهایتان اضافه می‌شود و برای دعوت هر یک از دوستان‌تان هم ۱۰ امتیاز خواهید گرفت.

از اشتراک یک‌ماهه رایگان فیلیمو تا سکه بهار آزادی

ربات تلگرام فیلیمو دوستان خود را دست خالی بدرقه نخواهد کرد. مثل دوره‌های قبلی مسابقه فیلمبازی که جمعیت زیادی از شرکت‌کننده‌ها دست پر از آن بیرون رفتند. این‌بار هم با کسب حداقل ۶۰ امتیاز در ربات تلگرام برنده اشتراک ۱۰ روزه رایگان فیلیمو خواهید شد. اگر موفق به کسب امتیازی بین ۸۰ تا ۱۶۰ شوید اشتراک ۲۰ روزه رایگان به شما تعلق خواهد گرفت و برای امتیازهای ۱۶۰ تا ۲۰۰ نیز اشتراک رایگان یک ماهه در نظر گرفته شده است. همچنین امتیازهای بالاتر از ۲۰۰ علاوه بر اشتراک رایگان یک ماهه در قرعه‌کشی یک سکه بهار آزادی شرکت داده خواهند شد.

پس تا دیر نشده به ربات تلگرام فیلیمو بروید و با پیش‌بینی برنده‌های اسکار ۲۰۱۸ برنده سکه بهار آزادی شوید. 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده