نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

تماشای بی‌نهایت فیلم و سریال با حجم اینترنت رایگان در فیلیمو

با سرویس فیلیمو، می‌توانید به صورت بی‌وقفه و بی‌نهایت،‌ با حجم رایگان فیلم تماشا کنید.

پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز روی فیلم دیدن هم تاثیر گذاشته است.  جدا از لذت تماشای فیلم بر پرده سینما، همیشه بی‌نهایت فیلم و سریال وجود دارد که یا آن‌ها را ندیده‌ایم‌ یا دوست داریم دوباره تماشایشان کنیم یا محصول سینماهای خارجی هستند که منتظریم با دوبله و زیرنویس در دسترس قرار بگیرند. این اما چالش تازه‌ای نیست. همیشه دسترسی به فیلم و سریال محبوب سختی‌هایی داشته. مثل زمانی که ابزار دسترسی به آن، نوارهای ویدیویی معروف به VHS بود. اگر همین حالا یک جعبه پلاستیکی مشکی‌ را دیدید که روی آن نوشته شده «شعله» یا «تایتانیک» حتما مثل یک عتیقه با آن رفتار کنید. همان VHS هایی که برای رد و بدل کردن‌شان ویدیو‌کلوپ‌های مجاز راه افتاده بود و باید با شناسنامه به سراغ کرایه کردن آن‌ها می‌رفتیم. آن‌هم در شرایطی که شانس با ما یار بود، آقای مغازه‌دار اوضاعش بر وفق مراد بود و نمی‌پرسید: « ببینم بچه‌جان! بابات خبر داره این فیلمارو می‌بری خونه؟» . بعد از آن هم که رفته رفته CD جای VHS را گرفت. همان CD هایی که اگر دستگاه سی دی پلیر در خانه داشتیم به قول امروزی‌ها لاکچری محسوب می‌شدیم.  وسط فیلم هم مجبور بودیم سی دی شماره دو را در دستگاه بگذاریم تا بلاخره پایان داستان برایمان روشن شود. البته CD  هم خیلی زود جای خود را به DVD و انواع حافظه‌های جانبی داد تا به راحتی تعداد زیادی فیلم و سریال را یک جا داشته باشیم.

حالا با پیشرفت تکنولوژی سیستم‌های ویدیویی و تصویری VOD، راحت‌ترین راه دسترسی به آرشیوی از بی‌نهایت فیلم‌ و سریال‌ هستند. این سرویس‌ها روی پلتفرم‌های مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند، تلویزیون هوشمند، تبلت، رایانه و ... قابل دسترسی‌‌اند. برای مثال با نصب اپلیکیشن‌  فیلیمو یا با استفاده از وبسایت آن‌ می‌توانید به‌روز‌ترین فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌ها را  با اینترنت رایگان و با بهترین کیفیت تماشا کنید.

رپورتاژ آگهی فیلیمو

سرویس VOD چه امکاناتی به مخاطب می‌دهد؟

VOD نقش مهمی در دنیای تماشا آنلاین و آفلاین دارد. هم از لحاظ زمان صرف شده و هم در برآوردن نیاز‌های خاص مخاطبان. ظرفیتی بی‌نهایت برای نمایش انواع فیلم، سریال و انیمیشن که با اپلیکیشن‌های ارائه این سرویس یا از طریق وبسایت آن‌ها می‌توانید به همه محتواها دسترسی پیدا کنید. شاید این توصیف‌ها کمی گیج کننده باشد، اما کافی است اپلیکیشن فیلیمو را روی تبلت، گوشی موبایل و تلویزیون هوشمند خود نصب کنید. جذابیت آنچه مشاهده می‌کنید فراتر از تماشای تلویزیون است.

تصور کنید با یک اپلیکیشن فضای آزادی از هزاران محتوای برگزیده و به‌روز در اختیارتان قرار می‌گیرد. محتواهایی که زمان اجرای فیلم در آن، محل اجرا و کیفیت نمایش به دست خودتان است. در واقع شما یک مدیریت تمام عیار بر بی‌نهایت محتوای ویدیویی با اینترنت رایگان دارید و با دانلود درون برنامه‌ای به صورت آفلاین هم می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

برای استفاده از اپلیکیشن فیلیمو نگران نوع فیلم‌ها نباشید. فیلیمو برای هر رده سنی محتواهای متناسبی را در نظر گرفته است. علاوه بر فیلم‌ها و سریال‌های به‌روز دنیا، به محتواهای نوستالژیک و قدیمی توجه دارد و برای دوستداران فیلم‌تئاتر و سینمای مستند هم پیشنهادهایی دارد. همچنین فیلیمو با رعایت قانون کپی رایت تمامی محتواها را به صورت قانونی روی سرویس خود قرار می‌دهد تا بتوانید در کنار اعضای خانواده از تماشای دسته جمعی فیلم لذت ببرید.

اگر تا پیش از این برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌ها یا برای تهیه دی وی دی آن‌ها هزینه پرداخت می‌کردید، حالا هر آنچه را که از فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌خواهید با فیلیمو سریع‌تر از همیشه تماشا کنید.

برای ورود به وبسایت فیلیمو یا نصب اپلیکیشن‌ آن اینجا را کلیک کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده