نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

بازگشت یانگوم به ایران با سریال سایمدانگ

سریال کره ای سایمدانگ با بازی «لی یونگ ئه» در نقش اول آن که پیش از این با بازی در نقش یانگوم سریال جواهری در قصر در بین ایرانی‌ها محبوبیت پیدا کرده بود، از صبح پنج شنبه ۵ بهمن روی وبسایت و اپلیکیشن فیلیمو قرار گرفت.

سریال کره‌ای سایمدانگ محصول ۲۰۱۷ شبکه تلویزیونی SBS کره جنوبی است که همزمان با پخش جهانی آن در شبکه نتفلیکس، پنج‌شنبه هر هفته دو قسمت به صورت دوبله شده و با کیفیت HD روی فیلیمو قرار می‌گیرد. از نکات جالب این سریال این است که بازیگر نقش اول سایمدانگ که در ایران او را با نام یانگوم می‌شناسیم، پس از ۱۴ سال به دنیای بازیگری برگشته و حالا ایرانی‌ها همزمان با پخش جهانی آن در نتفلیکس می‌توانند از طریق فیلیمو این سریال را تماشا کنند.

همچنین بازگشت دوباره یانگوم به ایران باعث شد تا دوبلورهای قدیمی که سال‌ها پیش سریال محبوب جواهری در قصر را دوبله کرده‌ بودند دوباره پای کار بیایند و این‌ بار نقش جدید یانگوم در سایمدانگ را به فارسی برگردانند. مینو غزنوی و منوچهر والی‌زاده دو صداپیشه‌ای هستند که هر کدام گویندگی نقش اول زن و مرد سایمدانگ را بر عهده گرفته‌اند. مدیریت دوبلاژ این سریال هم با زهره شکوفنده است که مجموع این عوامل باعث شده تا سایمدانگ با بهترین کیفیت دوبله منتشر شود.

فیلیمو پلتفرمی برای نمایش بروز‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی‌ و خارجی روی گوشی موبایل، تبلت، رایانه و تلویزیون هوشمند است که بدون کاهش حجم اینترنت مصرفی کاربرها، هزاران محتوای متنوع را در اختیارشان قرار می‌دهد. محبوبیت سریال‌های کره‌ای از یک سو و محبوبیت بازیگر نقش اول سریال سایمدانگ از سوی دیگر باعث شده تا فیلیمو از پیشتازان ارائه این محتوا روی پلتفرم خود باشد و هشت صبح هر پنج‌شنبه دو قسمت از این سریال را روی وبسایت و اپلیکیشن خود منتشر کند.

یانگوم فیلیمو

سریال سایمدانگ در سی قسمت شصت دقیقه‌ای تهیه شده که هر هفته دو قسمت در فیلیمو قرار داده می‌شود و به این ترتیب پخش آن تا اردیبهشت ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت.

آنچه سایمدانگ را از دیگر سریال‌های کره ‌ای پخش‌شده در ایران متمایز می‌کند بروز‌ بودن آن و همچنین روایت‌های عاشقانه‌ای است که در طول داستان سریال شکل می‌گیرد. در خلاصه داستان سایمدانگ آمده: زندگی سایمدانگ (یانگوم) در دو زمان حال و گذشته جریان دارد و لی یونگ آئه به‌عنوان بازیگر نقش اول در دو شخصیت ایفای نقش می‌کند. داستان اینطور آغاز می‌شود که پروفسور هنر سوجی یون که دفترچه خاطرات سایمدانگ را در ایتالیا پیدا کرده با خاطرات این دفترچه همراه می‌شود و در تاریخ به عقب می‌رود؛ خاطراتی که داستان زندگی پرافتخار و عاشقانه هنرمند نابغه، شین سایمدانگ و لی گیوم در عصر چوسون را روایت می‌کند و ادامه این سریال دنباله‌دار را رقم می‌زند.

دسترسی به این سریال زودتر از هر جای دیگری هشت صبح پنج‌شنبه‌ها روی پلتفرم فیلیمو امکان‌پذیر است و البته به صورت دی وی دی در شبکه نمایش خانگی هم توزیع می‌شود.

محبوبیت یانگوم در ایران که از شروع پخش سریال جواهری در قصر آغاز شد آنقدر ادامه پیدا کرد که به رابطه‌ای دو طرفه بین ایرانی‌ها و او منجر شد؛ تا اندازه‌ای که در زلزله اخیر کرمانشاه او با ارسال کمک ۵۶ هزار دلاری و پیام تسلیت، همدردی خود را با مردم زلزله زده ایران ابراز کرد. از طرفی چند روز بعد وزیر بهداشت نیز در محل سفارت کره جنوبی در ایران از لی یونگ آئه تقدیر کرد. البته قرار بود یانگوم برای افتتاحیه این سریال در ایران هم به کشور ما سفری داشته باشد، اما به این دلیل که سفیر المپیک زمستانی کشورش بوده است، با وجود علاقه قلبی نتوانسته در ایران حضور پیدا کند.

دو قسمت اول سایمدانگ را در فیلیمو ببینید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده