نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

ASUS ROG Zephyrus GX501VS؛ باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ گیمینگ دنیا در ایران

پیش از این در رابطه با محصولی با نام GX501VI ASUS ROG که شرکت ایسوس آن را برای علاقه مندان به بازی معرفی کرده بود آشنا شدیم. حال قصد معرفی مدل GX501VS را داریم.

باریکترین و سبک ترین لپ تاپ گیمینگ دنیا در ایران

پیش از این در رابطه با محصولی با نام GX501VI ASUS ROG که شرکت ایسوس آن را برای علاقه‌مندان به بازی معرفی کرده بود آشنا شدیم. شرکت رایان کاوه نماینده رسمی لپ تاپ‌های ایسوس در ایران پس از استقبال علاقه‌مندان به لپ تاپ‌های گیمینگ و حرفه‌ای اینبار سری ASUS ROG GX501VS را به بازار ایران آورده است، اگر می‌خواهید با هزینه کمتر این محصول را در دستان خود داشته باشید پیشنهاد ما به شما مدل GX501VS است که ایسوس آن را با جزئی‌ترین تغییرات ممکن نسبت به محصول قبلی به بازار عرضه نموده است.

رپورتاژ ایسوس

تفاوت این دو سیستم در کارت گرافیک و حافظه آنها است که در واقع با این تفاوت‌ها به راحتی می‌توان مدعی شد که بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنند و همچنان از مزایای این دستگاه زیبا، قدرت فوق‌العاده، طراحی نوآورانه، سیستم سرمایش بی‌صدا، صفحه‌نمایش بی‌نظیر و مثال‌زدنی، صفحه کلید RGB و بلندگوهای عالی بهره‌مند شوند.

لپ تاپ GX501VS به کمک پردازنده نسل هفتم Intel®Core™i7 و این بار با پردازنده گرافیکی  GeForce® GTX 1070 8G DDR5  و با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی DDR4 و حافظه اصلی ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD هنوز یک لپ‌تاپ فوق العاده برای طرفداران گیم و حرفه ایی‌ها است.

برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این لپ تاپ فوق العاده می‌توانید به سایت رایان کاوه مراجعه کنید.

برای آگاهی بیشتر به کانال تلگرام شرکت رایان کاوه و صفحه اینستاگرام بپیوندید

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده