نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

نکاتی درباره زندگی در ستارخان ، محله زنده تهران

به خیابانی که از میدان صادقیه شروع و به چهارراه توحید ختم می شود خیابان ستارخان می‌گویند.

محله ستارخان اما شامل همه خیابان‌های منتهی به ستارخان هم می‌شود. از اول صادقیه تا ابتدای توحید ده‌ها پاساژ برای خرید لباس و لوازم خانگی وجود دارد.

بخشی دیگر از ستارخان هم بورس اسپورت کردن خودرو است. بازارچه سنتی در زیر پل ستارخان بین شهروندان این محله طرفدار زیادی دارد. برای زندگی کردن در این محله زنده تهران اگر از توانایی مالی بالایی برخوردارید و اینجا را به­ خاطر دسترسی به نقاط شهری انتخاب کرده­‌اید رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان با قیمت رهن متنوعی قابل پیدا کردن است. برای مثال خانه نوساز ۱۱۳ متری ۱۰۰ میلیون تومان رهن و ماهانه ۲ میلیون تومان اجاره دارد. واحد ۱۱۵ متری دیگری در بهبودی هم در همین رنج قیمتی یعنی ۱۰۰ میلیون رهن کامل و ماهانه ۲ میلیون و دویست هزار تومان برای اجاره به دفتر املاک معرفی شده‌ ­است. مورد مشابه دیگری هم در بهبودی یک میلیون و نیم ارزان‌تر است. اگر همچنان به دنبال ملکی بالای ۱۰۰ متر می‌­گردید بهتر است سری هم به شادمان بزنید. برای مثال در شادمان یک واحد ۱۱۰ متری دو خوابه ۵ سال ساخت ۶۰ میلیون رهن و ۲ میلیون اجاره دارد. اگر هم دنبال خانه برای خانواده عیال­وار می­‌گردید آپارتمان ۱۳۰ متری سه خوابه­‌ای در شادمان به توانایی پرداخت ۳۰ میلیون رهن و ماهانه ۲ میلیون تومان اجاره نیاز دارد.

یک خانه ۸۰ متری دو خوابه ۸۰ میلیون رهن کامل ارزش دارد. این قیمت خانه‌ای است که به مترو هم نزدیک بوده وگرنه می توان در آپارتمان­‌های قدیمی‌سازی با همین متراژ اما کمی دور تر از مترو با ۶۵ میلیون تومان رهن پا گذاشت. این دو خانه در بهبودی قرار دارند و واحدهای حدود ۶۰ متری را در شادمان با ودیعه ۳۰ میلیون و اجاره ۸۰۰ هزار تا یک میلیون تومان می‌توان پیدا کرد. رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان  کار خیلی سختی نیست چراکه اینجا محله مسکونی نیازی دارد مثلا در خیابان گلاب یک خانه ۶۵ متری با ۱۵ میلیون تومان رهن و 1 میلیون و ۲۰۰ اجاره رفته است. این قیمت رهن و اجاره یک خانه ۱۵ سال ساخت است و در مقابل خانه مشابه با ۳ سال ساخت به ۱۵ میلیون پول ودیعه بیشتری نیاز دارد.

پیدا کردن خانه­‌ای با اجاره پایین و در مقابل رهن بالا در شادمان به نظر کار سختی می­‌رسد. بیشتر واحد­های ۸۰ متری شادمان بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون رهن و ماهانه بالای یک میلیون و نیم اجاره دارند. نه فقط شادمان بلکه یک واحد ۶۵ متری در دریان نو ۵۰ میلیون و ماهی ۷۰۰ هزار تومان به اجاره رفته است. دریان نو به حبیب­‌الله نزدیک است و برای کسانی که با مترو رفت­­ و آمد دارند می­‌تواند نکته مثبتی باشد. واحد ۸۰ متری در طبقه سوم همین خیابان ۵۵ میلیون رهن و ماهانه ۹۰۰ هزار تومان ارزش دارد. در صورتی هم که دنبال واحدهای بزرگ‌تر باشید با ۲۰ میلیون و ماهی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان یا ۱۰۰ میلیون و ماهانه ۶۰۰ هزار تومان می‌­توانید واحد های بزرگ ۲ یا ۳ خوابه پیدا کنید. اگر دنبال رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان هستید اما نزدیکی به خیابان آزادی برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است به خانه‌های خیابان شادمهر هم فکر کنید. یک واحد ۶۵ متری با پارکینگ و آسانسور و دو خوابه در طبقه چهارم ۴۰ میلیون رهن و ماهانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اجاره رفته است .

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده