نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

ارزان ترین و گران ترین مایکرویو در بازار

اگرچه اولین مایکرویو های ساخته شده هزار دلار قیمت داشت اما امروزه ارزان‌ترین مایکروویو موجود یکی از مدل‌های فلر است که ۳۵۰ هزار تومان ارزش دارد.

گران‌ترین  مدل برای خرید و فروش مایکروویو یکی از مدل‌های بوش است که با قیمت چهار میلیون و پانصد هزار تومان در بازار معامله می‌شود. معروف‌ترین مایکرویوها معمولا در بازار مشخص است. بیشتر خریداران سراغ ال جی، پاناسونیک، سامسونگ و بوش می‌روند.

انتخاب فروش و خرید مایکرویو کاری نیست که با بی‌دقتی آن را انجام دهید. اگر مایکروفر شما بی‌کیفیت باشد و امواج مغناطیسی از حاشیه در آن خارج شود آثار مضری بر سلامتی انسان دارند. بسته به نوع مصرف، تعداد اعضای خانواده و مهمان داشتن یا نداشتنتان ظرفیت مایکروفر مورد نظرتان باید تفاوت داشته باشد.

همچنین برخی از مشتری‌های فروش مایکروویو دنبال امکانات جانبی در مایکرویو می‌گردند. امکاناتی که نیاز آنها را به گاز از بین ببرد. این روزها با افزایش استفاده از گاز رومیزی در خانه‌های نوساز بیشتر خانواده‌ها دنبال مایکرویوی می‌گردند که جایگزین فر گاز باشد. برای همین مثلا می‌خواهند که جوجه گردان داشته باشد یا حجم آن به اندازه ظرف‌های مهمانی باشد.

بعضی از مایکروویوها منو پخت غذا دارند. بسته به اینکه مایکروفر ساخت چه کشوری باشد این منو متنوع است. مثلا مایکرویوی که در کشورهای عربی تولید شده باشد دارای منو غذاهای عربی است. پاناسونیک یک مدل خیلی ارزان هم دارد که پانصد هزار تومان می‌ارزد.

اگر قصد فروش مایکروویوتان را دارید حتما برای توضیح شرایط آن ظرفیت آن را توضیح دهید. مثلا مدل ارزان سامسونگ که از آن نام بردیم ۲۵ لیتری است. اما مایکرویوهایی هم هستند که از این هم کوچکترند و به درد زندگی مجردی می خورد. برای مثال یک مدل از مایکروفر هاردستون مدل «MWM2000»  بیست لیتری بوده و قیمت آن نیز ۵۷۰ هزار تومان است. مایکروفرهای ۲۰ تا ۲۵ لیتری معمولا در شرکت‌ها و صرفا برای گرم کردن غذا نیز رایج هستند.

بازه زمان سنج این مایکروفرها معمولا با هم متفاوت هستند. مثلا زمان‌سنج این مدل از هاردستون تا ۳۵ دقیقه قابل تنظیم است. دراین رنج قیمتی پاناسونیک نیز یک مدل با گنجایش ۲۵ لیتر را در اختیار مشتری‌ها قرار داده است. اگر هم دنبال ظرفیتی بزرگتر اما ارزان می‌گردید می‌توانید به سراغ  TE-342 از مدل‌های تکنو بروید که زمان ان تا حداکثر ۶۰ دقیقه هم قابل تنظیم است. ارزان‌ترین مدل ال جی یک میلیون و ۷۴۵ هزار تومان قیمت دارد.

فروش مایکروویو سولاردوم ال جی نسبتا بالا بوده و طرفداران زیادی دارد. این مدل مایکرویو به خاطر آنکه در آن که از بالا باز می‌شود ظاهر متمایزی با بقیه مایکرویوها دارد. البته به خاطر هیتر ذغالی غذا در آن برشته‌تر و به خاطر حرارت از بالا وپایین غذا مغزپخت‌تر می شود. ال جی مایکروفر دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی هم تولید می‌کند که از چهره منحصر به فردی برخوردار است.

ال جی سال‌هاست که مایکرویو تولید می‌کند برای همین شاید ‌کورددار خطوط متوقف شده تولید مایکروویو باشد. برای فروش مایکرویوهای قدیمی ال جی بهتر است از ابتدا بازه قیمتی آن را در سایت دیوار پیدا کنید. طبیعتا مدل‌های جدید آن را هم باقیمت ارزان‌تری از این وب‌سایت می‌توانید تهیه کنید.

برای مثال یک مایکروفر کشو دار ال جی را یکی از سکنه شهرک غرب به قیمت یک میلیون تومان در دیوار آگهی کرده است.  در حال حاضر مجموعه ال جی در وب‌سایت خود اعلام کرده است که ۳۵ مدل مایکروفر در بازار دارد. مدل‌های مایکروویو جنرال هم به تازگی در حال باز کردن جای خود در بازار است.

یک مدل سی لیتری هزار واتی از مایکرویوهای جنرال در سایت دیجی کالا ۸۹۶ هزار تومان است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده