نکات مهم برای انتخاب بهترین مبلمان اداری
ممکن است تمایلی به این اعتراف نداشته باشیم، ولی در واقع ما وقت زیادی را در اداره صرف میکنیم. بسیاری از ما از یک محیط اداری رنج میبریم که به خوبی طراحی نشده است. با این حال، یک فضای کاری موثر و مبلمان اداری هوشمندانه، همه تفاوتها در بهرهوری و کارایی کلی ما را ایجاد میکند.
خواه شما یک فضای حرفهای شرکت بزرگ یا یک دفتر خانگی کوچک را طراحی کنید، ملاحظات خاصی وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید.
طرح و تم کلی دفتر
فهرستی از نیازهای اصلی خود را تهیه کنید. قبل از شروع به تفکر درباره اینکه چه مبلمانی مورد نیاز شما است، فهرست دقیق از نیازهای اصلی خود را بنویسید. این لیست شامل اقلامی است که باید برای دفتر خود داشته باشید مانند رایانه، فکس، چاپگر، تلفن، ذخیرهسازی فایل و غیره.
هنگام ساخت لیست خود، در مورد راههایی که میخواهید از دفتر استفاده کنید، فکر کنید. اگر یک هنرمند گرافیک هستید، ممکن است برای یک کامپیوتر و یک میز بزرگتر یا فضای کاری برای آثار هنری خود نیاز به فضا داشته باشید. اگر شما یک مشاور هستید، ممکن است به فضای اضافی برای قفل کابینت فایل برای حفاظت از اسناد حساس و محل دیدار با مشتریان نیاز داشته باشید.
مکان خود را انتخاب کنید. اگر در محیط شرکت هستید، موقعیت شغلی شما از پیش تعیین شده است، اما هنوز باید در مورد چگونگی استفاده بهتر از این فضا فکر کنید. در بیشتر موارد، میز باید با توجه به ورودی دفتر و استفاده از نور طبیعی در دسترس قرار گیرد.
وقتی که صحبت از مبلمان اداری میشود، گزینههای زیادی وجود دارد؛ به ویژه مرکزیترین بخش - میز اداری. در حالی که ممکن است به نظر برسد فقط یک مکان برای کار شما باشد، مبلمان اداری با کیفیت باید تکنولوژی خود را ادغام کرده و بهرهوری را افزایش دهد. اجزای الکترونیکی خود را در ذهن داشته باشید. فراتر از رایانه و چاپگر خود، در مورد تلفن همراه، دوربین فیلمبرداری یا پخش کننده موسیقی خود فکر کنید. یک میز خوب شامل واحد مدیریت سیم برای مخفی کردن کابلهای شما است.
سطح میز باید با دوام باشد که لازم نباشد برای نوشیدن قهوه صبح نگران آن باشید. اطمینان حاصل کنید که صندلی ارگونومیک (Ergonomic Office Chairs) را با پشتیبانی مناسب یا صندلی ایستادهای انتخاب کنید که به راحتی میتواند جایگزین بین نشستن و ایستادن در طول روز شود.
مبلمانی را انتخاب کنید که با کار شما مطابقت داشته باشد
حالا شما باید خلاقیت به خرج دهید و مبلمانی را انتخاب کنید که سبک شما را نشان دهد. آیا شما به دنبال سبک سنتی یا مدرن هستید؟ مبلمان چوبی دارای احساس سنتیتر است، در حالی که قطعات فولادی و شیشهای مدرنتر و صنعتیتر است. برای یک محیط انتقالی، ترکیبی از این مواد را در نظر بگیرید. دفتر حرفهای نیاز به یک نگاه سازگار دارد، بنابراین زیبایی شناختی رایج برای میزها، کابینتهای ذخیرهسازی، صندلیها و دیگر عناصر برجسته را انتخاب کنید.
عناصر دیگری را که دفتر شما را تکمیل میکنند فراموش نکنید. یک میز بزرگ داشتن یک چیز است، اما اگرسطح آن با اسناد و مدارک و دیگر اشیاء پر شده باشد، دیگر این میز مناسب کار نیست.
استفاده از فایل و کابینت برای نگه داشتن همه چیز به صورت منظم و سازمان یافته بسیار مهم است. کابینت فایلهای موبایل انعطاف پذیری و همچنین فضای کاری اضافی را فراهم میکند.
ممکن است لازم باشد کابین فایلها برای حفظ امنیت فایلهای شما قفل داشته باشد. اگر فضای شما فشرده است، در نظر بگیرید که فضای عمودی را به دفتر خود اضافه کنید.
برای ایجاد یک دفتر موثر، همه چیز باید جای خود را داشته باشد
سیستمهای کامپوننتی انعطاف پذیری بیشتری را در این زمینه ارائه میدهند، به شما این امکان را میدهد که سطوح کار، ذخیرهسازی فایل، کابینتهای عرضه و موارد دیگر را برای سفارشی کردن دفتر خود به نیازهای خود ترکیب کنید.
هنگامی که مکان برای همه چیز داشته باشید، با توجه به جزئیات در هنگام راهاندازی دفتر خود، میتوانید اطمینان حاصل کنید که فضای ایجاد شدهای را در اختیار دارید که در واقع میخواهید کار کنید.
برای اطلاعات بیشتر و انتخاب مبلمان اداری مدرن به سایت شرکت iFurniture Office Furnitureمراجعه فرمایید.
پایان رپورتاژ آگهی/.
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومجی هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمیپذیرد.