نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

قندپهلو: دو کارکتر دوست داشتنی و یک کولبار آذوقه از پازل های سرگرم کننده

قندپهلو یک پازل لغت‌چینی مخصوص اندروید است که با ویژگی‌های تکنیکی منحصر به فرد توانسته خود را از سایر بازی‌های ژانر متمایز کند.

تماشای شخصیت‌های اصلی در شروع قندپهلو، همانقدر که مخاطب را به وجد می‌آورد، فریبنده نیز هست؛ چرا که پشت این ظاهر بامزه، یک بازی جدی نهفته است. با آغاز هر مرحله، موضوع کلی مرحله نمایش داده می‌شود و تعدادی مهره دو حرفی جلوی بازیکن ظاهر می‌شود. ما باید مهره‌ها را با انگشت جابجا کرده و از ترکیبشان کلمه‌های با معنی متناظر با موضوع بسازیم. منتهی با پیشرفت در مراحل بازی، موضوع مراحل، رمز آلود و مبهم می‌شود و برای پیدا کردن منظور اصلی و ارتباط آن با پاسخ های مرحله، باید رمزگشایی شود.

اگر سایر بازیهای لغتی را تجربه کرده باشید، خیلی از ابعاد بازی برایتان آشنا هستند. اما یک قابلیت خاص به قندپهلو کمک می‌کند تا از دیگر آثار فاصله بگیرد: امکان چرخاندن مهره‌ها با تپ کردن. به لطف این توانایی ساده، قدرت کنترل بازیکن نسبت به جورچین های مشابه، دو برابر می‌شود و در عین حال عمق و جذابیت هر معما به مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابد. البته برای پرهیز از پیچیدگی بیش از حد، مسیر نهایی کلمات پاسخ و جهت چینش آنها در هر مرحله مشخص شده است. همه این موارد در طول مراحل اولیه با بخش آموزشی کامل برای مخاطب به نمایش در می‌آیند.

بازی قندپهلو

ورای پازل‌های مرحله‌ای (که بخش اصلی قندپهلو را تشکیل می‌دهند)، هر کدام از فصول بازی در قالب یک سفر پیاده سازی شده‌اند. امتیاز اصلی این بخش، طراحی خاص محیط و کارکترهای بک‌گراند است. نه تنها همه چیز به صورت دستی و تماشایی ترسیم گشته، بلکه حرکت منو به بالا یا پایین باعث تغییر رفتار و حرکت محیط می‌شود. وجود این انیمیشن‌ها و افکت‌های چشم‌نواز، جذابیت دوچندانی به بازی اضافه می‌کند. تمام این جلوه‌های بصری همواره با موسیقی‌های دلنواز همراهی می‌شود.

با وجود همه ویژگی‌‌های ذکر شده، محصول نهایی تیم پرزیدنت پاندا حجم چندان زیادی ندارد و در عین حال برای اجرای آن به سخت افزار ویژه‌ای نیازی نیست. در نهایت شکی نیست که اگر کوچکترین علاقه‌ای به بازی‌های معمایی یا لغتی داشته باشید، از این پازل مدرن لذت خواهید برد.

دریافت بازی قندپهلو از کافه بازار

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده