نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

فروش فوق العاده ماوس های لاجیتک و ریزر

به مدت ۲۴ ساعت فروش فوق‌العاده‌ای را برای ماوس‌های گیمینگ ریزر و لاجیتک خود در نظر گرفته است.

برای گیمری که عادت دارد با رایانه شخصی خود به بازی بپردازد، هیچ‌چیزی مهم‌تر از یک ماوس خوب با دقت بالا و راحتی نیست. یک ماوس خوب با داشتن ویژگی‌هایی از قبیل دقت بالا، راحتی در استفاده‌های طولانی مدت و پاسخ‌دهی سریع، می‌تواند به راحتی برنده را در یک بازی مشخص کند. حال می‌خواهد این بازی یک بازی شوتر اول شخص باشد یا یک بازی استراتژی. فروشگاه اینترنتی ، با در نظر گرفتن این نکته، تعدادی از ماوس‌های مخصوص بازی بالارده لاجیتک و ریزر را با تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای عرضه می‌کند.

ماوس بالارده لاجیتک G900 با داشتن طراحی ارگونومیک، عملکرد وایرلس بسیار خوب و طراحی نیمه ماژولار خود، یکی از خاص‌ترین و بهترین ماوس‌های لاجیتک محسوب می‌شود.

محصول دیگری از کمپانی لاجیتک که در این فروش ویژه قرار گرفته است، ماوس G700s است. این ماوس یکی از ماوس‌های بالارده و خوش قیمت لاجیتک است که علاوه بر خوش‌دستی، عملکرد وایرلس بسیار خوبی دارد و دارای چندین کلید قابل برنامه‌ریزی است.

ماوس ریزر مامبا به لاتین ماوس Razer Mamba دارای یک طراحی ساده و شیک است و اپلیکیشن همراه آن که Razer Synapse نام دارد، قابلیت‌های بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این ماوس، دارای نورپردازی قابل شخصی‌سازی فوق‌العاده‌ای نیز است.

Razer Ouroboros نیز دیگر ماوس ریزر است که در این فروش ویژه قرار گرفته است. از ویژگی‌های این ماوس می‌توان به قابلیت‌های شخصی‌سازی، حالت‌ استفاده به صورت بی‌سیم و باسیم و دو حسگر با دقت بسیار بالا اشاره کرد. 

آخرین محصولی که در این فروش ویژه قرار گرفته است، ماوس ناگا است که برای بازیکنان حرفه‌ای MMO طراحی شده است. ماوس Naga Epic در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

پایان رپورتاژ آگهی/


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده