نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

بانیان پرتو الکترونیک، ارائه دهنده کنسول های بازی با گارانتی معتبر

برای خرید گوشی، تبلت یا هر وسیله‌ الکترونیکی دیگر، انتخاب‌های زیادی بین گارانتی‌های مختلف وجود دارد، ولی در مورد کنسول‌ های بازی، این موضوع صدق نمی‌کند. اینجا است که نیاز به وجود شرکت گارانتی کننده معتبر بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

کنسول‌های بازی، مثل هر گجت الکترونیکی دیگری ممکن است به دلایل مختلفی (چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری) کارایی خود را از دست بدهند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. اینجا است که وجود یک شرکت گارانتی کننده معتبر بسیار حیاتی به نظر می‌رسد.

شرکت بانیان پرتو الکترونیک، یکی از معدود شرکت‌هایی است که کنسول‌های بازی را همراه با گارانتی معتبر عرضه می کند و علاوه بر آن، برای هر دستگاه خود، بین دو تا پنج سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

همراه کنسول‌هایی که توسط بانیان پرتو الکترونیک گارانتی شده است، بیمه‌نامه معتبر بیمه ایران نیز ارائه می‌شود. این بیمه‌نامه، تا یک سال گارانتی تعویض بی‌قید و شرط برای کنسول‌های نسل هشتمی را شامل می شود. این موضوع، بدین معنا است که هر اتفاقی برای دستگاه رخ بدهد، از نوسان برق گرفته تا شکستگی، می توانید دستگاه را به شرکت بازگردانید و یک کنسول دیگر تحویل بگیرید. این گارانتی حتی سرقت را هم شامل می‌شود و در این صورت با ارائه برگه گزارش از مراجع معتبر می‌توانید تا ۷۵ درصد از مبلغ پرداخت شده برای کنسول را باز پس بگیرید.

اگر قصد خرید کنسول بازی دارید، حتما دستگاه با گارانتی خریداری کنید. همه اطلاعات در مورد محصولات و شرایط کامل بیمه‌نامه را می توانید در وب‌سایت رسمی بانیان پرتو به دست بیاورید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده