نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰

چه اتفاقی می‌افتد اگر .P.T را برای مدت کوتاهی متوقف کنید؟

دموی قابل بازی نسخه‌ی جدید Silent Hill که در گیمزکام سال گذشته معرفی شد یکی از ترسناک‌ترین دموهایی است که تا امروز عرضه شده و روزبه‌روز هم ترسناک‌تر می‌شود، چرا که نه‌تنها هنگام بازی بلکه هنگام توقف بازی هم سوپرایزهایی دارد. با زومجی همراه باشید.

درست بعد از عرضه‌ی .P.T (مخفف Playable Teaser یا تیزر قابل بازی) برای پلی استیشن 4، Silent Hill به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ترسناک طرفداران این کنسول بدل شد. همان چند دقیقه‌ی قابل بازیِ دمو بعضی گیمرها را تا سر حد مرگ ترساند و وعده‌ی یک تجربه‌ی ترسناک ناب را می‌داد. یکی از کاربران توییچ (سرویس به اشتراک‌گذاری آنلاین روند بازی) هنگام بازی برای مدتی آن را متوقف کرد تا با تماشاگران خود گفتگوی کوتاهی داشته باشد و به سوالات آن‌ها پاسخ دهد. بعد از حدود ۲ دقیقه، اتفاقی غیرمنتظره افتاد که بهتر است خودتان ببیند:

کاربری در سایت Reddit نیز تجربه‌ی مشابهی داشته که خواندن داستان او خالی از لطف نیست:

شب گذشته من و دوستانم تصمیم گرفتیم بالاخره .P.T را امتحان کنیم و آن را تا آخر بازی کنیم. هرکدام از ما به نوبت بازی می‌کرد ولی ما درنهایت نتوانستیم به آخر بازی برسیم. بازی را متوقف کردیم و به طبقه‌ی پایین رفتیم. من تلویزیون را روی حالت آماده به کار گذاشتم و سیستم صوتی هم هنوز به کنسول متصل بود. این بلندگوها حتی وقتی تلویزیون خاموش است باز هم صدای بازی را پخش می‌کنند. ما کاملاً بازی را فراموش کرده بودیم و هیچکس به خودش زحمت نمی‌داد که بازی را ادامه دهد. ساعت ۲ نیمه‌شب بود که سایر به خانه‌هایشان رفتند و من هم با خستگی زیاد به سمت تختم رفتم. روی تخت دراز کشیدم و درحالی‌که داشتم خواب می‌دیدیم صداهای عجیب و شیطانی‌مانند می‌شنیدم که بسیار واقعی‌تر از رویا به نظر می‌رسیدند. ساعت ۴:۱۶ بامداد بیدار شدم تا کمی آب بخورم و پس آن برگشتم و خودم را روی تخت انداختم. فنرهای تخت من خراب شده‌اند و صدای جیغ ناجوری می‌دهند اما مطمئن بودم که صدای خنده‌ی یک کودک را بین سروصدای تختم شنیدم. فکر کردم شاید زیادی خسته‌ام و سرم روی تخت گذاشتم. حدود ۵ دقیقه‌ی بعد صدای وحشتناک بلند و خشنی در اتاقم شنیدم. تا سر حد مرگ ترسیده بودم و دوستانم را خبر کردم ولی هیچ‌کدام از آن‌ها بیدار نبودند. با حالتی وحشت‌زده در اتاقم می‌چرخیدم و چراغ را روشن کردم و به‌دنبال منبع صدا گشتم. باتری کنترلر تمام شده بود و دیگر آن نور آبی را نداشت برای همین اصلاً به فکرم نرسید که این صدا شاید از کنسول آمده باشد. اتاق را جست‌وجو می‌کردم که متوجه شدم سیستم صوتی هنوز روشن است. تلویزیون را روشن کردم و دیدم که .P.T هنوز روی منوی توقفش است و کنسول را همراه‌با بلندگوها خاموش کردم. این واقعاً وحشتناک‌ترین تجربه‌ای بود که من در خانه‌ام داشتم.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده