سازندگان Bloodborne: نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، بهترین گزینه برای بازیهای اکشن
این استودیو در کنفرانس سونی از بازی جدید خود به نام Bloodborne به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرد. در حالی که هنوز مدت زمان زیادی به تاریخ انتشار این بازی نقش آفرینی باقی مانده است، From Software اظهاراتی در مورد نرخ فریم اجرایی بازی در میان گذاشت. وبسایت Playstation Lifestyle در طی روزهای اخیر، مصاحبهای را با ماساکی یاماگیوا تهیه کنندهی این بازی انجام داده است. زمانی که در این مصاحبه از ایشان در رابطه با نرخ فریم بازی «بلودبورن» سوال شد، یاماگیوا در پاسخ گفت:
ما هنوز نرخ فریم بازی را مشخص نکردیم، اما احتمالا نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را برای بازی تعیین خواهیم کرد. این نرخ فریم برای بازیهای اکشن این چنینی میتواند بهتر باشد. زمانی که ساخت بازی را شروع کردیم هدف ما نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نبود، چرا که Bloodborne یک بازی اول شخص نیست.
بازی Bloodborne قرار است در تاریخ 6 فوریه 2015 به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن 4 عرضه شود. خالق «بلودبورن»، هیدتاکی میازاکی یکی از بزرگترین بازیسازان صنعت بازی و سرگرمی است. وی خالق بازیهایی مانند Demon's Souls و Dark Souls است و از زمان پایان یافتن مراحل ساخت قسمت اول دارک سولز، کار ساخت Bloodborne را آغاز کرد. در حالی که From Software کار تولید این عنوان را برعهده دارد، اما استودیوی ژاپن سونی نیز در ساخت و توسعهی این عنوان همکاریهای ویژهای با استودیو اصلی دارد. این همکاری بزرگ میتواند نتایج به مراتب قابل قبولتری را برای هواداران در پی داشته باشد. منبع: VG247