نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰

سازندگان The Order: 1886 از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی بازی می‌گویند

یکی از بازی‌های انحصاری که سال ۲۰۱۵ میلادی برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود، The Order 1866  نام دارد. یک بازی سوم شخص با اتمسفری منحصر به فرد و ساخته یک تیم جوان و پر استعداد به نام Ready at Dawn که این روزها سخت مشغول آماده‌سازی بازی خود برای انتشار در اول اسفند ۱۳۹۳ (۲۰ فوریه ۲۰۱۵) هستند. در این سوال و جواب کوتاه با زومجی همراه باشید.
بخشی از منتقدان این بازی، نگران ساده بودن بیش از حد گیم‌پلی در آن هستند. تمام نقل‌قول های زیر از اعضای تیم استودیو سازنده The Order 1866 در صفحه توییتر آن‌ها منتشر شده است.
اگر در جریان بازی حرفه‌ای شوید و به نقطه‌ای از آن برسید حتی می‌توانید حین نبرد با دشمنان خود، با استفاده از قدرت خود روی حالت حرکت آهسته بروید و نارنجک‌هایی که به سمت شما پرتاب می‌شوند را روی هوا منفجر کنید. (آندرا پسینو - ۲۵ دسامبر ۲۰۱۴)
همچنین به استناد توییت‌های مت پتینو (Matt Pettineo) می‌توان تا حدودی با تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در این بازی نیز آشنا شد.
من مطمئن نیستم که منظور شما از Snap UV Scales چیست. ما تراکم تکسل‌ را در سراسر نقاط جغرافیایی بازی ثابت حفظ کردیم. برای انجام این کار نیز یک ابزار خاص را در اختیار داریم.
هنرمندان می‌توانند رزولوشن خروجی را براساس هر ماده‌ای در اختیار داشته باشند. هر چیزی در بازی، ترکیبی است از رزولوشن و منبع تکسچرها که بصورت زنده نمونه سازی می‌شوند.
در واقع Ready at Dawn تراکم تکسل‌ها را (تکسل قرار گفتن یک پیکسل روی بافت بازی است و تراکم تکسل‌ها، رزولوشون بافت بازی در یک مکان مشخص است) روی اسلحه‌ها و مدل‌سازی ‌شخصیت‌های بازی ثابت نگه داشته است و به همین دلیل است که در تمام نمایش‌هایی که تاکنون از The Order 1866 دیده‌ایم، بافت بازی بسیار تمیز و یک‌دست و بدون لبه‌های تیز یا افت کیفیت بوده‌است.
ما از SSR استفاده نمی‌کنیم بلکه برای ایجاد سایه در اشیای متحرک بازی، از تکنیک جفت شدن کپسول‌ها بهره خواهیم برد.  (الکساندر باتاگ - ۹ دسامبر ۲۰۱۴)
تکنولوژی SSR که درKillzone: Shadow Fall باعث ایجاد مشکلاتی در افت کیفیت بازی و ایجاد باگبر طبق زاویه دید بازیکن شده‌بود باعث شده‌است تا سازندگان The Order 1866 برای ایجاد سایه در اشیای متحرک از تکنیک جفت شدن دو کپسول در یک سیلندر بهره ببرند. این سیلندر پس از جفت شدن کپسول‌ها محیط اطرف جسم را احاطه و پس از شبیه‌سازی آن، اقدام به ساخت سایه جسم می‌کند.
the order 1886 سازندگان بازی تلاش دارند تا بتوانند بهترین جلوه‌های بصری ممکن را در The Order: 1886 ایجاد کنند.
  اگرچه The Order 1866 با نمایش‌های ضد و نقیض خود ما را کمی در نگرانی فروبرده‌است اما آن چیزی که غیرقابل کتمان و چشم‌پوشی است، قدرت تکنیکی استودیو Ready at Dawn و استعداد آن‌ها است. به راحتی ‌می‌توان گفت که The Order 1866 یکی از زیباترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ میلادی خواهد بود و همان توییت بسیار کوچک از آندرا پسینو در ابتدای متن هم می‌تواند در رفع نگرانی ما درباره گیم‌پلی بازی کارساز باشد. نظر شما چیست ؟‌ آیا The Order 1886 می‌تواند جوابگوی انتظارات بالای منتقدان و علاقه‌مندان باشد ؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده