نویسنده: علیرضا خنجری
// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

محتوای اضافه بخش داستانی Uncharted 4 معرفی شد

از زمان معرفی بازی Uncharted 4 A Thief’s End تا به امروز، باندل‎ها و نسخه‎های مختلفی از سوی ناتی داگ برای بازی معرفی شده‎اند. امروز نیز شرکت سونی محتوای اضافه‎ای را با نام Triple Pack برای بخش داستانی بازی برروی PSN معرفی کرده است. با زومجی در ادامه همراه شوید.

این محتوای اضافه با قیمت ۲۵ دلار معرفی شده و برای اولین‎بار به بخش داستانی بازی خواهد افزود. همچنین در کنار بخش داستانی، محتوای دیگری نیز به بخش چند‎نفره بازی افزوده می‎شود.
به اولین محتوای اضافه که برای اولین‎بار برای بخش داستانی سری UNCHARTED منتشر می‎شود، شما می‎توانید دسترسی پیدا کنید. همچنین، درون این بسته محتویات جدیدی برای بخش چندنفره بازی، باز خواهد شد.

این بسته الحاقی در مارچ ۲۰۱۶  قابل دریافت خواهد بود ولی در حال حاضر شما می‎توانید آن را در فروشگاه پلی‎استیشن پیش‎خرید نمایید. همچنین، استودیو ناتی داگ قبلا تاریخ انتشار بازی را مشخص کرده بود و در کنار آن از جزئیات نسخه‎های محدود بازی اطلاعاتی را منتشر نموده بود که شامل Uncharted 4: A Thief’s End Special Edition و Uncharted 4: A Thief’s End Libertalia Collector’s Edition می‎شود. طبق اعلام سازنده، بازی قرار است در تاریخ جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ منتشر شود.

منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده