نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۰

هفته‌ی آینده یک ماشین خارق‌العاده‌ی جدید به بازی Gran Turismo 6 اضافه می‌شود

استودیوی «پالیفانی دیجیتال»، سازنده‌ی بازی Gran Turismo 6، اوایل هفته‌ی آینده یک ماشین جدید و زیبا از سری «اینفینیتی» را به این بازی اضافه خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
هفته‌ی آینده و از طریق بروز رسانی ۱.۱۵، یک ماشین از سری اینفینیتی به این بازی اضافه خواهد شد. شما از طریق منوی بازی و قسمت «My Home»، می‌توانید این ماشین‌ را خریداری کنید. البته با تمام‌کردن یک سری مسابقات جدید که با این بروز رسانی به بازی افزوده خواهد شد هم می‌توانید این ماشین‌ها را دریافت کنید. این سری که تصویر آن را در گالری پایین مشاهده می‌کنید، هنوز در جهان واقعی وارد خط تولید نشده و تنها برای این بازی طراحی شده است. سونی در رابطه با آن در وب‌سایت Gran Turismo نوشته:
بخشی از آن زیبا و بخشی دیگر مثل یک هیولا قدرتمند است. این سری دارای حس قدرت، دوست‌داشتن و جاه‌طلبی و تلفیقی از رویای خودروسازان ژاپنی است.
طراحی ماشین به شما احساس جوانی، دوست‌داشتن و خلاقیت ژاپنی‌ها را نشان می‌دهد:
این پروژه با مطالعات فراوان برروی قسمت‌های اصلی ماشین و عملکرد موتور آن طراحی شده است. اینفینیتی نیروی خود را به محور جلو که پیشرانه‌ی هیبریدی در آنجا قرار دارد انتقال می‌دهد. موتور الکتریکی V شکل این ماشین، دارای هشت سیلندر است. زمانی که با سرعت کم حرکت می‌کنید، موتورهای الکتریکی ماشین و زمانی که با سرعت بالا در حال مسابقه‌ هستید هشت سیلندر آن کار می‌کند.
اگر دوست دارید از زیبایی این ماشین نهایت لذت را ببرید، می‌توانید تصاویر آن را در گالری پایین مشاهده کنید:  Gran Turismo 7، جدیدترین نسخه‌ی ساخته شده از این سری بازی، در سال 2015 یا 2016 میلادی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده