نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

مایکل پچر: بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4، برگ برنده‌ی سونی در سال ۲۰۱۵

مایکل پچر، تحلیلگر سرشناس صنعت‌ بازی‌های ویدیویی، همیشه اظهار نظرهای جنجالی و جالبی را راجب این صنعت بیان می‌کند.  وی این‌بار نظر خود را در رابطه با جنگ کنسول‌های نسل هشتم و برنده‌ی این نبرد داده است. با زومجی همراه باشید.
پچر سونی عقیده دارد تعداد بالای بازی‌های انحصاری و با کیفیت پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۵، می‌تواند سونی را برنده‌ی سال دوم رقابت‌ نسل هشتمی خود کند. وی در رابطه با وضیعت سه کمپانی مایکروسافت، نینتندو و سونی گفت:
سونی در ابتدای نسل، اوضاع را تحت کنترل خود گرفت. در حال‌حاضر نینتندو از کمیت بازی‌های انحصاری که مردم را مجبور به خرید Wii U کندرنج می‌برد. سونی برنامه‌ریزی خوبی را برای سال آینده کرده و کاری که آنها انجام می‌دهند شگفت‌انگیز است.
به طور معمول، باید در بهار منتظر یک  و در پاییز یک الی دو بازی انحصاری باشیم. اما در حال‌حاضر سونی برای سال آینده شش بازی انحصاری بزرگ دارد. فکر کنم تعداد انحصاری‌های آن‌ها دو برابر کمپانی‌های دیگر است.
وی صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد:
قبلا فکر می‌کردم کمپانی‌های بزرگ برای ساخت بازی‌های انحصاری ریسک نمی‌کنند، اما الان تمام آن‌ها در حال انجام همین کار هستند. اسکات رودی، رئیس استودیوهای سونی در آمریکا، و آدام بویز، رئیس روابط سونی با استودیوهای ثانویه (Third-Party)، کار شگفت‌انگیزی را انجام داده‌اند.
Michael Pachter مایکل پکتر، آنالیزگر صنعت بازی‌های رایانه‌ای
پچر عقیده دارد بازی‌های سونی در سال آینده‌ی میلادی، این کمپانی را بالاتر از مایکروسافت و نینتندو قرار می‌دهد:
اگر واقع‌بین باشیم، سونی با پلی‌استیشن 4 در سال آینده از دو کمپانی دیگر بهتر خواهد بود. فکرکنم سونی برنده‌ی‌سال ۲۰۱۵ میلادی باشد.
طی یازده ماه گذشته، پلی‌استیشن 4 به عنوان پرفروش ترین کنسول جهان شناخته شد. اما با آمدن جمعه‌ی سیاه و کاهش قیمت ایکس‌باکس وان، کنسول نسل هشتمی مایکروسافت در ماه نوامبر فروش بیشتری را نسبت به پلی‌استیشن 4 تجربه کرد. باید دید رقابت سه کمپانی نینتندو، سونی و مایکروسافت در نسل هشتم به چه شکل ادامه خواهد یافت. نظر شما در این رابطه چیست؟‌به نظر شما کدام کمپانی و کنسول برنده‌ی این نسل خواهد بود؟ آیا با صحبت‌های مایکل پچر موافق هستید؟ منابع: inquisitr / gametrailers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده