نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۵

CoD: Advanced Warfare و Destiny پرفروش ترین عناوین امسال آمریکا هستند

براساس بیانه‌ی رسمی شرکت اکتیویژن، دو بازی Call of Duty: Advanced Warfare و Destiny پرفروش‌ترین عناوینی هستند که در سال 2014 میلادی بر روی کنسول‌ها در کشور آمریکا منتشر شدند. با زومجی همراه باشید.
این خبر توسط گروه آماری NPD هم تایید شده است. Call of Duty: Advanced Warfare پرفروش ترین بازی کنسولی در میان تمام عناوین  و Destiny دومین بازی پرفروش امسال در آمریکا شناخته شده است. Destiny همچنین به عنوان پرفروش ترین بازی جدید تاریخ هم شناخته می‌شود. فروش بازی Call of Duty: Advanced Warfare در سال ۲۰۱۴ میلادی، شش درصد از سهم بازار آمریکا را به خود اختصاص داده است. بازی Skylanders، پرفروش ترین بازی کودکان در آمریکا اعلام شد. اریک هرشبرگ، مدیرعامل کمپانی اکتیویژن در رابطه با این موفقیت گفت:
ما از عکس‌العمل طرفداران به عناوین Call of Duty: Advanced Warfare، Destiny و Skylanders هیجان‌زده هستیم و برای سال ۲۰۱۵ هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم.
نظر شما در رابطه با فروش این بازی‌ها چیست؟ از نظر وب‌سایت زومجی، Call of Duty: Advanced Warfare توانسته روح جدیدی به سری پرطرفدار Call of Duty ببخشد. شما می‌توانید نقد و بررسی کامل این بازی را از طریق اینجا مطالعه کنید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده