نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۷

استفاده تیم سازنده بازی Lords of the Fallen از تمام امکانات کنترلر دوال سنس

درحالیکه تنها چند روز به زمان عرضه بازی Lords of the Fallen باقی مانده، به‌تازگی تیم سازنده از نحوه استفاده از تمام ویژگی‌های کنترلر دوال سنس در ساخته خود، اطلاعات جالبی ارائه داده است.

درحالیکه علاقه‌مندان به آثار سبک سولزلایک، این روزهای به‌شدت در هیجان تجربه بازی Lies of P هستند، بازی موردانتظار Lords of the Fallen نیز به‌زودی دردسترس عموم قرار خواهد گرفت. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که جدیدترین ساخته استودیوی Hexworks قرار است به‌صورت رسمی در تاریخ ۲۱ مهرماه (۱۳ سپتامبر) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و همچنین پی سی روانه بازار شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی Hexworks که وظیفه ساخت بازی Lords of the Fallen را برعهده دارد، اطلاعات تکمیلی درخصوص نحوه بهره‌گیری تیم سازنده از امکانات کنترلر دوال سنس پلی استیشن 5 را ارائه داد. برهمین اساس به‌نظر می‌رسد در وهله اول گیمرها در طول بازی باتوجه به نوع سلاح خود تجربه متفاوتی از ویژگی تریگرهای تطبیقی دوال سنس خواهند داشت؛ به‌ عنوان مثال وزن سلاح و تیرکمانی که در اختیار دارید با میزان مقاومت هریک از تریگرها رابطه مستقیم دارد. این موضوع در مواقع حمله‌های سنگین بازی نیز صدق خواهد کرد. این تریگرها قرار است به ارائه تجربه متفاوت از بازی Lords of the Fallen روی کنسول پلی استیشن 5 کمک شایانی بکنند.

از بحث تریگرهای تطبیقی که بگذریم، به دومین قابلیت دوال سنس یعنی بازخورهای لمسی خواهیم رسید. طبق ادعای تیم سازنده با استفاده از این ویژگی و ارائه میزان لرزش‌های مختلف در حین بازی، گیمرها حملات کوچک و شدید خود را کاملا حس خواهند کرد. همچنین در انتقال بین قلمروهای Axiom و Umbral، قابلیت بازخوردهای لمسی وارد عمل خواهد شد.

یکی دیگر از امانات کنترلر دوال سنس به اسپیکرهای داخلی آن برمی‌گردد. تیم سازنده به کمک این قابلیت توانسته صدای ردپا و عکس‌العمل‌های دشمنان در بازی Lords of the Fallen را به گیمر منتقل کند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا بازی Lords of the Fallen می‌تواند انتظارات بالای علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی را برآورده کند یا خیر؟ لطفا شما هم در این زمینه نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده