نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲

شایعه: عرضه انحصاری ریمیک بازی Metal Gear Solid برای پلی استیشن ۵

یک اینسایدر می‌گوید نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid که مدت‌ها است شایعاتی پیرامون ساخت آن وجود دارد، به‌صورت انحصاری روی پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

بدون شک سری بازی‌های متال گیر سالید نامی آشنا برای طرفدران دنیای بازی است. مجموعه‌ای که طی سال‌های اخیر در سکوت قرار گرفته است و آخرین نسخه آن با نام Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در سال ۲۰۱۵ میلادی به‌دست گیمرها رسید. همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، در گذشته شایعات زیادی پیرامون توسعه و طراحی نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid، محصول سال ۱۹۹۸ میلادی وجود داشت.

با گذر زمان، بسیاری از طرفداران امید به تجربه‌ی ریمیک متال گیر سالید را از دست دادند. براساس تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، ظاهرا اطلاعات جدیدی پیرامون این اثر منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid در دست توسعه قرار دارد و به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 سونی عرضه خواهد شد.

بازی Metal Gear Solid

زمز‌مه‌های عرضه انحصاری این اثر برای کنسول نسل نهمی شرکت سونی، اولین‌بار نیست که به گوش می‌رسد. باتوجه‌به سابقه این مجموعه روی کنسول‌های پلی استیشن، وقوع این امر چندان دور از ذهن نیست و منطقی به نظر می‌رسد. طبق گزارش اخیر وبسایت AreaJugones ظاهرا این بازی به‌زودی معرفی خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعاتی از شرکت سازنده و توسعه‌دهندگان این اثر در دسترس نیست. برخی از طرفداران این مجموعه معتقد هستند که در صورت صحت داشتن شایعات منتشر‌شده، می‌توانیم انتظار معرفی نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid را در طول مراسم گیم اواردز سال جاری میلادی که آخر همین هفته برگزار خواهد شد، داشته باشیم. بااین حال طبق صحبت‌های جدید جف کیلی، رویداد امسال مدت زمان کوتاه‌تری خواهد داشت و باتوجه‌به این امر، بازی‌های بزرگ‌تر کم‌تری در این رویداد حاضر خواهند بود.

از طرف دیگر نباید فراموش کرد که سال گذشته، یک ترانه‌سرا و خواننده ایرلندی ظاهرا به‌طور تصادفی تایید کرد که مشغول کار روی موسیقی این ‌اثر بوده است. شرکت کونامی تا به لحظه نگارش متن این خبر، واکنش رسمی‌ به این شایعات نشان نداده است. بااین‌حال چند هفته‌ی قبل باتوجه‌به بازگشت ناگهانی سری بازی‌های سایلنت هیل، امید طرفداران این مجموعه مخفی‌کاری برای دیدار دوباره با این سری بازی و شخصیت سالید اسنیک افزایش یافت.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا موافق با ساخت نسخه ریمیک بازی متال گیر سالید هستید؟ دیدگاه‌‌ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbible
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده