نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷

بازگشت پیست Daytona به مجموعه گرن توریزمو در بازی GT7

اکانت توییتر رسمی Gran Turismo از بازگشت پیست Daytona International به این مجموعه با نسخه‌ی جدید آن خبر داد.

در جریان آخرین بازی و با استناد به‌پست جدید صفحه‌ی توییتر سری بازی Gran Turismo مشخص شد که پیست Daytona International که یکی از محبوب‌ترین پیست‌های سری گرن توریزمو است، در بازی Gran Turismo 7 دوباره به‌این مجموعه باز خواهد گشت.

از زمان معرفی بازی Gran Turismo 7 تا چند وقت اخیر، مواردی مثل اشاره‌های ریز و درشت به این پیست باعث شده بود تا طرفدارهای پروپاقرص اثر مذکور امیدوار به بازگشت پیست Daytona International باشند. ولی به‌لطف پست جدید در اکانت توییتر گرن توریزمو استودیو Polyphony Digital سونی، حالا دیگر به‌طور قطع می‌دانیم که این پیست دوباره قرار است به‌زمینِ بازی عاشقان اتوموبیل‌رانی تبدیل شود. در پست جدید صفحه‌ی توییتر بازی چنین می‌خوانیم: «پیست Daytona International از تاریخ ۴ مارس به بازی Gran Turismo 7 بازخواهد گشت».

پیست Daytona International Speedway در بازی گرن توریسمو 7

این پیست ابتدا در سال ۲۰۰۷ همراه‌با نسخه‌ی پنجم از سری GT در دسترس بازیکنان قرار گرفت. اضافه شدن پیست نام‌برده به‌نسخه‌ی ششم این سری کاری کرد تا مسیر Daytona International به‌یکی از مسیرهای مسابقه‌ی خاطره‌انگیز بازیکنان گرن توریزمو تبدیل شود. درحالی که غیبت این پیست در بازی GT Sport برای طرفداران ناراحت‌کننده بود، بازگشت آن در قسمت هفتم قطعا طرفداران سری را خوشحال خواهد کرد.

این پیست در نسخه‌های مختلف مجموعه بازی Gran Turismo از رقابت‌های tri-oval و رقابت‌های جاده‌ای میزبانی می‌کرد. برخی از تصاویر دیده‌شده از این پیست در ویدیوهای مختلف بازی Gran Turismo 7 این نوید را می‌دهند که در این ریسینگ انحصاری جدید پلی استیشن و در پیست نام‌برده شاهد برگزاری رقابت‌هایی مثل کورس‌های Oval، مسابقات کورس ماشین‌های اسپرت و کورس نسکار (NASCAR) باشیم.

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) راهی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهد شد.


منبع gtplanet
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده