// جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۲

تاریخ اضافه شدن اسپایدرمن به بازی Marvel's Avengers مشخص شد

شخصیت اسپایدرمن به همراه محتویات جدید در آذر ماه به بازی Marvel's Avengers اضافه خواهد شد.

شخصیت اسپایدرمن بالاخره در تاریخ ۹ آذر ماه به به بازی Marvel's Avengers اضافه خواهد شد. البته این شخصیت و تمام محتواهای کاملا مرتبط به او فقط روی نسخه‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 بازی اونجرز در دسترس گیمرها قرار می‌گیرند. در همین حین یک Raid جدید، بالاتر رفتن سقف Power Level و روشی ساده‌تر برای دستیابی به آیتم‌های ظاهری، مواردی هستند که به همه‌ی نسخه‌های اونجرز اضافه می‌شوند. آپدیت ۲.۲ بازی هم در همین تاریخ ۹ آذر (۳۰ نوامبر) از راه می‌رسد.

مرد عنکبوتی در رویداد Great Power Hero به بازی اضافه خواهد شد. داستان مراحل جدید راجع به پیتر پارکر است که در مورد تهدیدی مرموز به جست‌وجو می‌پردازد و به انتقام‌‌جویان ملحق می‌شود تا جلوی دستیابی AIM به یک فناوری قدرتمند را بگیرد. اگرچه اسپایدرمن با انجام کارها به‌عنوان عضوی از تیم مشکل دارد، اما موفق به برقراری ارتباط با Ms. Marvel و بلک ویدو می‌شود. هرچند همواره تاکید زیادی روی مخفی نگه داشتن هویت خود دارد. در طول این کمپین داستانی جدید می‌فهمیم که آیا در جهان اونجرز شرکت کریستال داینامیکس، پیتر پارکر تصمیم می‌گیرد که تبدیل به یک انتقام‌جوی تمام‌وقت شود یا به مبارزه با جرم و جنایت به‌صورت انفرادی پایبند باشد.

کاپیتان آمریکا و بلک ویدیو کنار هالک و تور در بازی اونجرز شرکت اسکوئر انیکس

هنوز هیچ اسکرین‌شات یا تریلری وجود ندارد که ظاهر و حرکات مرد عنکبوتی در بازی اونجرز استودیو کریستال داینامیکس را نشان بدهد. همچنین مشخص نیست که آیا این بسته‌ی الحاقی رایگان انحصاری، یک Operation نه‌چندان بزرگ مانند اولین حضور کیت بیشاپ و Hawkeye در بازی است یا یک DLC عظیم مانند بلک پنتر.

Raid چهار نفره جدیدی که به بازی اضافه می‌شود، بازیکن‌ها را مقابل Klaw قرار می‌دهد و عملا داستان را بعد از اتفاقات رخ‌داده در بسته‌ی الحاقی War for Wakada روایت می‌کند. این به‌روزرسانی همچنین سقف Power Level را از ۱۵۰ به ۱۷۵ افزایش می‌دهد. بازیکنان با آپدیت روز ۳۰ نوامبر (۹ آذر) می‌توانند سطح تجهیزات خود را بالا ببرند و قدرتمندتر شوند. استودیو Crystal Dynamics همچنین یک روش جدید برای کسب لوازم تزئینی کمیاب به نام Shipments را به بازی اضافه می‌کند.

Shipments به‌عنوان نوعی لوت باکس عمل می‌کنند که فقط با خرج کردن ارز درون بازی که با انجام بازی انباشته شده است، می‌توانید آن را خریداری کنید. برخلاف XP Boost های پولی که مدتی است حذف شده‌اند، شما مجبور نیستید پول واقعی خرج کنید. هزینه‌ی یک محموله ۵۰۰ واحد است و محموله‌ها در کل شامل حدودا ۲۵۰ کالای تزئینی هستند. هر بار که یک بسته را باز کنید، شانس اندکی برای کسب یک لباس Premium به‌خصوص هم دارید؛ لباسی که به هیچ وجه نمی‌توانید از روش دیگری آن را تهیه کنید. بااین‌حال، کسانی که ۱۰۰ محموله را با پول به‌دست آورده در بازی باز می‌کنند، به‌طور خودکار یک لباس Premium دریافت خواهند کرد.

بازی Marvel's Avengers پس از اینکه ساعاتی قبل توسط ناشر آن یعنی اسکوئر انیکس به‌عنوان یک ناامیدی مالی شناخته شد، قطعا نیاز دارد که با آپدیت‌های بیشتر خود را به بازیکن‌های باقی‌مانده ثابت کند. اونجرز، ساخته‌ی استودیو کریستال داینامیکس هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی دردسترس است.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده