// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۶

بازی Deathverse: Let it Die برای عرضه در سال ۲۰۲۲ معرفی شد

استودیو Supertrick Games و شرکت GungHo Online Entertainment بازی Deathverse: Let it Die را برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 معرفی کردند.

در جریان برنامه State of Play، استودیو Supertrick Games و شرکت GungHo Online Entertainment بازی جدید Deathvere: Let it Die را معرفی کردند. این بازی با تمرکز روی مبارزات نزدیک طراحی شده hsj و در سبک اکشن-بقا چندنفره خواهد بود. بازیکنان در بازی Deathvere: Let it Die در قالب شرکت‌کنندگان یک برنامه تلویزیونی ظاهر می‌شوند؛ مسابقه‌ای که در آن مردم با خالی کردن استرس خود و کشتن رقبا به وحشتناک‌ترین شکل ممکن جایزه می‌گیرند. پس در بازی شاهد قتل عام خواهیم بود. با تماشای تریلر معرفی بازی Deathvere: Let it Die در یوتیوب می‌توانید شناخت بیشتری از اثر جدید استودیو Supertrick Games پیدا کنید.

شرکت‌کنندگان می‌توانند به سلاح‌های متفاوتی مجهز شوند و از توانایی‌هایی مختلف برای شکست حریفان خود استفاده کنند. همچنین در تریلر بازی شاهد Finisher (ضربات کشنده‌ی نهایی) هستیم که بازیکن با آن، حریف خود را نابود می‌کند. اما مرگ در بازی به معنای پایان مسیر نیست و شرکت‌کنندگان می‌توانند با ساخت سلاح‌های جدید دوباره وارد میدان شوند.

هنوز مشخص نشده است که آیا بازی Deathverse با بازی Let it Die اثر استودیو Grasshopper Manufacture ارتباطی دارد یا نه. استودیو Grasshopper Manufacture که قبلا زیر مجموعه شرکت GungHo Online Entertainment بود، اخیرا توسط شرکت NetEase Games خریداری شد. بازی Deathverse: Let it Die قرار است در بهار سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده