// جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵

پلی استیشن استور از چند هفته دیگر تغییر می‌کند

سونی برای رفتن به استقبال کنسول پلی استیشن 5 و نسل ۹، به‌زودی سایت پلی استیشن استور را به‌صورت کامل به‌روزرسانی خواهد کرد.

از اواخر ماه اکتبر سال جاری یعنی حدودا سه هفته‌ی دیگر، سایت فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن به‌صورت کامل تغییر می‌کند. پس از انجام به‌روزرسانی جدید، دیگر در این سایت فقط می‌توانید بازی‌های پلی استیشن 5 را ببینید. البته که هیچ‌کدام از بازی‌های موجود در فروشگاه از آن حذف نمی‌شوند و شما تا ابد به تمام خریدهای خود دسترسی دارید. اما با انجام این به‌روزرسانی اگر می‌خواهید به خرید یک بازی پلی استیشن 3، یک بازی PSP یا یک بازی پلی استیشن ویتا بپردازید، باید این کار را ازطریق خود همین کنسول‌ها انجام بدهید. حتی کسانی که می‌خواهند آیتم‌ها و بازی‌های پلی استیشن 4 را خریداری کنند، باید ازطریق خود PS4 وارد پلی استیشن استور بشوند. در حقیقت با انجام به‌روزرسانی نام‌برده از سوی سونی، دیگر روی همه‌ی مرورگرهای کامپیوتر و موبایل، در سایت پلی استیشن استور فقط با بازی‌های PS5 مواجه می‌شوید.

مطابق گزارش اختصاصی پوش اسکوئر که رسانه‌های زیادی به آن استناد کرده‌اند، این به‌روزرسانی باعث زیباتر شدن پلی استیشن استور هم می‌شود و کارایی و سرعت کلی آن را افزایش می‌بخشد. راستی کدهای بررسی‌شده توسط برخی افراد نشان می‌دهند که یکی از اهداف این به‌روزرسانی، ممکن کردن چت بازیکنان پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 است؛ یک ویژگی که از روز عرضه در دسترس گیمرهای هر دو کنسول قرار دارد تا افراد با خیال آسوده‌تری سراغ کنسول نسل جدید بروند و نگران قطع شدن رابطه‌ی آنلاین خود با دوستان نباشند. همچنین نباید فراموش کرد که بعد از انجام به‌روزرسانی یادشده می‌توانید بازی‌های معرفی‌شده و مورد انتظار پلی استیشن 5 را به Wishlist خود بیافزایید.


منبع TechRaptor
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده