// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹

تصویر جعبه کنسول پلی استیشن 5 سونی منتشر شد

همزمان با آغاز پیش‌فروش کنسول پلی‌استیشن 5 توسط شرکت ژاپنی سونی بالاخره نخستین تصاویر از ظاهر بسته‌های این دستگاه منتشر شدند؛ جعبه‌هایی که برای مدل‌های دیسک‌خور و دیجیتالی رنگ‌بندی متفاوتی دارند.

کنسول پلی‌استیشن 5 با قیمت‌های ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار در دو مدل کاملا دیجیتالی و دیسک‌خور به بازار می‌آید. همچنین نباید فراموش کرد که اخبار بازی رسمی به ما می‌گویند که این دو مدل فارغ از داشتن و نداشتن توانایی اجرای دیسک، هیچ تفاوت دیگری با یکدیگر ندارند و از قدرت یکسانی برخوردار هستند. سونی پیش‌فروش رسمی کنسول را در چندین و چند خرده‌فروشی آغاز کرده است و بسیاری از فروشگاه‌ها همچون وال‌مارت در عرض چند دقیقه گفتند که همه‌ی پلی‌استیشن 5های آن‌ها به فروش رسیده است.

با توجه به آغاز پیش‌فروش رسمی کنسول که هر لحظه وارد خرده‌فروشی‌های کشورهای بیشتری خواهد شد، بالاخره گیمرها می‌توانند تصویر جعبه‌های پلی‌استیشن 5 را ببینند. سونی برای جعبه‌ی پلی‌استیشن 5 دیجیتالی بیشتر از رنگ سیاه استفاده کرده است و روی جعبه‌ی پلی‌استیشن 5 دیسک‌خور غالبا رنگ سفید به چشم می‌خورد. ظاهرا هدف شرکت ژاپنی این بود که بسته‌ها در عین شباهت داشتن به یکدیگر، به اندازه‌ی کافی متفاوت نیز به نظر بیایند.

جعبه پلی استیشن 5 دیجیتالی با رنگ سیاه

بسته پلی استیشن 5 دیسک خور سونی با رنگ سفید و دسته PS5


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده