// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

بازی ANNO: Mutationem در ماه دسامبر برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد

استودیو ThinkingStars و شرکت Lightning Games که هر دو زیر نظر شعبه‌ی چین برند پلی‌استیشن مراحل ساخت و عرضه‌ی بازی ANNO: Mutationem را پیش می‌بردند،‌ بالاخره تاریخ انتشار آن را اعلام کردند.

برای افرادی که همزمان به بازی نقش آفرینی، نبردهای اکشن پرهیجان و داستان‌های قهرمان‌محور علاقه دارند و از قضا به سبک‌های گرافیکی و طراحی مراحل گوناگونی عشق می‌ورزند، بازی ANNO: Mutationem طی ماه‌های گذشته نمایش‌های جذابی را ارائه داده است. حالا هم پس از پخش تریلر جدید بازی ANNO: Mutationem که می‌توان آن را در یوتیوب رسمی پلی استیشن تماشا کرد، بالاخره می‌دانیم که در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی می‌توانیم این بازی را خریداری و تجربه کنیم؛ اثری که روی کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن 4 سونی عرضه می‌شود و در استیم به فروش می‌رسد.

ANNO: Mutationem که سازندگانش آن را همزمان دارای گرافیک ۳بعدی و ۲بعدی می‌دانند، در جهانی سایبرپانکی پیش می‌رود؛ شهری پرشده از نور نئونی که بازیکن را به یک ماجراجویی اکشن و شکل‌گرفته با اِلِمان‌های RPG می‌فرستد. مخاطب هم در جهان اثر نقش یک قاتل حرفه‌ای را دارد که همیشه گرگی تنها است و حالا در شهری بزرگ، به‌دنبال شکار خاص خود می‌گردد.

استودیو سازنده‌ی بازی می‌گوید در دنیای آن با گروه‌های عجیب‌وغریب، موجودات دهشتناک و افراد متعلق به سازمان‌های قدرتمند بسیار بزرگ مواجه می‌شوید. راستی براساس میزان وقتی که روی بازی می‌گذارید، می‌توانید به بهتر کردن توانایی‌های شخصیت هم بپردازید و قاتلی شخصی‌سازی‌شده را به وجود بیاورید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده