// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۵

بازی های رایگان ماه جولای 2020 پلی استیشن پلاس مشخص شدند

کاربران پلی‌استیشن پلاس در ماه ژوئیه می‌توانند سه بازی Rise of the Tomb Raider، NBA 2K20 و Erica را روی پلی‌استیشن 4 تجربه کنند.

کاربران پلی ‌استیشن 4 که اشتراک پلی‌ استیشن پلاس را خریداری کرده‌اند، تا تاریخ ۱۶ تیر ماه (۶ ژوئیه) می‌توانند بازی Call of Duty: WWII و بازی Star Wars: Battlefront II را به رایگان دانلود و تجربه کنند. این در حالی است که به انتهای ماه ژوئن نزدیک شده‌ایم و سونی، بازی‌های رایگان ماه آینده را هم معرفی کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشترکین پلی‌استیشن پلاس در ماه ژوئیه می‌توانند بازی Rise of the Tomb Raider را تجربه کنند که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ به‌صورت انحصاری زمانی برای ایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس 360 عرضه شد. این در حالی است که یک سال بعد، Rise of the Tomb Raider در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر هم قرار گرفت.

سونی در ماه ژوئیه یک بازی رایگان هم برای علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی درنظر گرفته است. کاربران پلی‌استیشن پلاس در ماه پیش روی می‌توانند بازی NBA 2K20 را به‌صورت رایگان تجربه کنند. همچنین بازی Erica هم سومین بازی است که برای کاربران تدارک دیده شده است. Erica یک بازی تعاملی و جنایی است که جدا از کنترلر خود، می‌توانید ازطریق برنامه Erica Companion برای گوشی‌های موبایل آن را تجربه کنید.

در ادامه مشخص شده که بازی‌های ماه ژوئیه، از تاریخ ۱۷ تیر ماه در دسترس قرار می‌گیرند و کاربران تا تاریخ ۱۳ مرداد ماه قادر به دریافت این سه بازی به‌صورت رایگان هستند. در انتها مشخص شده که به مناسبت ۱۰ سالگی پلی‌استیشن پلاس، یک پوسته (تم) رایگان هم برای کاربران درنظر گرفته شده که در مدت زمان محدودی در دسترس است. همچنین از تاریخ ۱۴ تیر ماه (۴ ژوئیه) و ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه ظهر به‌وقت ایران، کاربران PS4 به‌مدت یک روز می‌توانند بازی‌های چندنفره را به‌صورت کاملا رایگان تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ای این سه بازی را تجربه کرده‌اید؟ درغیراین‌صورت منتظر کدام یک از بازی‌های معرفی شده هستید؟

بازی های رایگان ماه جولای ۲۰۲۰ پلی استیشن پلاس


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده