اطلاعات جدیدی از گیمپلی و سیاه چالههای بازی Bloodborne
استودیوی From Software در رویداد شرکت پنل مخصوص خود را داشت و هیدتاکی میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی Bloodborne اطلاعات جدیدی را از این بازی منتشر کرده بود که به مرور آنها در ادامهی مطلب خواهیم پرداخت.
تبلیغات
اطلاعات منتشر شده در روز نمایشگاه PSX توسط سازندگان بازی انحصاری Bloodborne زیاد بود و کمک بسیاری کرد تا با محیطها و ویژگیهای بازی آشنا شویم:
- در بازی ده نقشه وجود دارد.
- در هر نقشه اتفاقهای متفاوتی رخ میدهد.
- سیاه چالهی چالیس (Chalice) در پایینترین قسمت شهر بنا شده است.
- اتفاقاتی که در سیاه چالهها روی میدهد متغیر هستند.
- در مناطق زیرزمینی هر سیاه چاله دارای مکانی مقدس است. با پیدا کردن آن میتوانید درها را باز کنید و به قسمتهای دیگر نقشه دسترسی یابید.
- هر سیاه چاله دارای سه قسمت است که هرکدام از آنها دارای سورپرایز و تلههای مخصوص خود است.
- زمانی که در سیاه چاله به مکان مقدس برسید، نوشتهای مبنی بر پاکسازی آن بر روی صفحه میآید. در ادامه باز هم میتوانید به آنها برگردید و اتفاقات متفاوتی را تجربه کنید.
- درجهی سختی سیاه چالهها بالا است. رد شدن از میان آنها کار سادهای نیست.
- مانند بازی Demon's Souls، زمانی که سیاه چاله را پاک سازی کنید، رویدادهای بازی باعث خواهد شد به بازیکن حس موفقیت و قدرت منتقل شود.
- بازیکنان میتوانند روش پاکسازی سیاه چاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
- سیاه چالهی چالیس به داستان اصلی بازی ارتباطی ندارد و وارد شدن در آن اختیاری است.
در ادامه، میازاکی اطلاعات جدیدی را در رابطه با گیمپلی بازی داده است:
- شخصیسازی کاراکتر تا حدی شبیه بازی Dark Souls II است اما ویژگیهای جدیدی دارد. به عنوان یک بازی اکشن نقشآفرینی، تمام نکاتی که از یک بازی نقشآفرینی انتظار میرود را در این عنوان پیدا خواهید کرد.
- سعی میکنیم نرخفریم بازی را در بالاترین حد ممکن نگه داریم. نتیجهی نهایی باید بهترین تجربه را در اختیار بازیکنان قرار بدهد.
- در بازی بخش چندنفرهی رقابتی هم وجود دارد.
- شاید بتوانید در نقش باسفایت حاضر شوید و به مبارزه با بازیکن دیگر بروید.
- شکل مردن و زنده شدن در Bloodborne تقریبا شبیه Dark Souls II است.
- سیاه چالهای که در نمایش جدید بازی مشاهده کردید برای کنفرانس ساخته شده بود، سیاه چالههای واقعی بزرگتر و پیچیدهتر خواهد بود.
- کاراکترهایی که شبیه باسفایت هستند بخشی از سیاه چالههای متغیر و پویا خواهند بود.
بازی Bloodborne اوایل سال 2015 میلادی به صورت انحصاری برای پلیاستیشن 4 عرضه خواهد شد.
منبع: Gamespot
داغترین مطالب روز