نویسنده: زومجی زومجی
// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۰

بازی معرفی نشده گوریلا کمبریج نورپردازی «واقع‌گرایانه» خواهد داشت

به نظر می‌رسد گوریلا کمبریج (Guerrilla Cambridge) بازی معرفی نشده‌ای در دست ساخت دارد که گرافیک واقع‌گرایانه خواهد داشت. این بازی معرفی نشده، جزو بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 خواهد بود و از آن‌ با عنوان «یک محصول سطح بالا، با فروش میلیونی مجموعه‌ای» یاد می‌شود. همراه زومجی باشید.
جدیدترین آگهی استخدام منتشر شده از گوریلا کمبریج (Guerrilla Cambridge)، جستجوی این استودیو را برای یک هنرمند در بخش نورپردازی نشان می‌دهد. این استودیو، به دنبال یک طراح با استعداد در بخش نورپردازی است تا به تیم هنری آن‌ها بپیوندد. در این جایگاه شغلی، شما تحت مدیریت و هدایت رهبر تیم و همچنین طرح‌های مفهومی پروژه، بخش نورپردازی را به سطح بالایی از استانداردهای بصری خواهید رساند. همچنین شما باید در بخش نورپردازی، تعادل مناسبی میان جلوه‌های بصری، جستجو در گیم پلی بازی و محدودیت‌های فنی ایجاد کنید. آگهی استخدام منتشر شده، نیازمندی‌های زیر را از افراد درخواست می‌کند:

کارهای قبلی شما باید نشان دهنده موارد زیر باشد:

  • نشان دهد که شما شور و اشتیاق بالا و دانش خوبی از نورپردازی، رندر، سایه‌ها و رنگ‌بندی دارید.
  • نشان دهنده نورپردازی واقع گرایانه در محیط، در دو حالت ثابت یا درحال حرکت باشد.
  • شامل هردو حالت رندر همزمان و رندر از پیش آماده شده باشد
  • نشان دهنده سطح بالایی از مهارت در بخش‌های مدل‌سازی، سایه‌ها و تکسچرینگ در نرم افزارهای سه بعدی مربوطه باشد (بهتر است نرم افزار مایا باشد)
  • نشان دهنده این موضوع باشد که شما می‌توانید طیف وسیعی از مدل‌های مختلف نورپردازی را اجرا کنید

همچنین دارا بودن موارد زیر می‌تواند مفید باشد:

  • نشان دهنده نورپردازی واقع گرایانه کاراکترها در یکی از دو حالت حرکتی یا ثابت باشد
  • نشانده دهنده روشنایی و نورپردازی در یکی از بازی‌های بزرگ اخیر باشد
  • عملکرد بخش روشنایی در زمان شرایط سخت را نشان دهد
این آگهی در ادامه ذکر می‌کند که برای بدست آوردن این شغل، باید دانش خوبی از سطوح سایه‌ها در مدل‌های امروزی، به خصوص در بخش متریال‌های (ماده) فیزیکی و نورپردازی این بخش داشته باشید. به علاوه، باید به تکنیک‌های  پروسه رندرینگ و نورپردازی  در بازی‌های جدید و پیشرو، علاقه٬مند باشید. این‌ها نشان می‌دهد که گوریلا کمبریج قصد دارد بازی‌ بعدی خود را در سطح بالایی از جلوه‌های بصری عرضه کند و مانور بالایی بر روی آن داشته باشد. به علاوه، استفاده از دو حالت رندر همزمان و رندر از پیش انجام شده برای بخش نورپردازی، در این آگهی ذکر شده است و به نظر می‌رسد این بازی، از هردو تکنیک به صورت همزمان بهره خواهد برد. پیش از این بسیاری از بازی‌ها نظیر The Order: 1886 که در بخش گرافیکی، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته‌اند، از این تکنیک استفاده کرده‌اند.  هسته اساسی بازی همچنان برای ما نا مشخص و مبهم است. این مجموعه چند میلیون دلاری، چه چیزی خواهد بود؟ شاید که Killzone جدید در راه باشد. البته باید احیای دوباره سری Resistance را نیز در نظر گرفت. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده