نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

پلی‌ استیشن 4 سفید به عنوان مدل پایه در ژاپن عرضه خواهد شد

کمپانی سونی اعلام کرد رنگ سفید یخچالی پلی‌ استیشن 4 به عنوان مدل استاندارد این کنسول، از تاریخ ۷ مردادماه در ژاپن عرضه خواهد شد.

بنابر اعلام کمپانی سونی، بخش سرگرمی‌های تعاملی این کمپانی در ژاپن، پلی‌استیشن 4 سفید یخچالی را به عنوان مدل استاندارد از تاریخ ۲۹ ژوئیه (شنبه ۷ مردادماه) در ژاپن عرضه خواهد کرد. رنگ سفید یخچالی پلی‌استیشن 4 به مقادیر محدودی در ماه فرریه سال جاری در ژاپن عرضه شده بود.

این نمونه با مدل‌های ۵۰۰ گیگابایت و یک ترابایت به ترتیب قیمت‌های ۲۹.۹۸۰ و ۳۴.۹۸۰ ین در دسترس خواهد بود. مدل سفید یخچالی در کنار مدل مشکی مات که هم‌اکنون در دسترس است، به فروش خواهد رسید. 

کمپانی سونی از این رونمایی استفاده کرد تا هایلایتی از بازی‌های بزرگی که در ماه‌های آتی برای پلی‌استیشن 4 در ژاپن منتشر خواهند شد، داشته باشد؛ بازی‌هایی مانند: بازی Gundam Versus در تاریخ ۶ ژوئیه (پنجشنبه ۱۵ تیرماه), بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age در تاریخ ۱۳ ژوئیه (پنجشنبه ۲۲ تیرماه)، بازی Dragon Quest XI در تاریخ ۲۹ ژوئیه (شنبه ۷ مردادماه)، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در تاریخ ۳ آگوست (پنجشنبه ۱۲ مردادماه)، بازی Everybody’s Golf در تاریخ ۳۱ آگوست (پنجشنبه ۹ شهریورماه) و بازی Knack 2 در تاریخ نامشخصی  از سال ۲۰۱۷.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده