سونی حساب های کاربری PSN را که از PayPal استفاده میکنند موقتا مسدود کرد
اخیرا حساب کاربری شماری از کاربران انگلستانی پلی استیشن نتورک که برای پرداخت هزینه بازیها و سرویسهای پلیاستیشن از PayPal استفاده میکردند، موقتا مسدود شده است.
برخی از کاربرانی که برای خریدهایشان از سرویس تراکنش مالی PayPal که متعلق به آمریکا است استفاده کرده بودند، پولشان به طور خودکار پس داده شده بود، اما حساب کاربری آنها هم به طور خودکار توسط سونی به حالت تعلیق درآمده بود؛ چرا که سونی پولی برای خریدهای صورت گرفته دریافت نکرده بود و امکان تجربه بازی به صورت آنلاین از این کاربران گرفته شده بود.
کاربرانی که از حسابهای کاربری انگلستان استفاده میکنند و با این مشکل مواجه شدهاند، احتمالا ایمیلی از PayPal در مورد استرداد پولشان دریافت کردهاند. یکی از کاربران PSN به نام آدام، به Newsbeat گفته است که روز پنجشنبه ایمیل مذکور را دریافت کرده است. وی در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) یک خرید درون برنامه به ارزش ۱.۹۹ پوند انجام داده بود که این مبلغ به طور خودکار استرداد شده است. وی میگوید:
آدام با کد WS-37368-7 مواجه شده است که به این معنا است:
آدام میگوید تاکنون هیچ ایمیلی از سمت سونی دریافت نکرده است. وی میگوید:
گفته شده در ایمیل PayPal، بخشی خالی وجود دارد که برای پیامی که سونی بایستی ارسال میکرده، در نظر گرفته شده است.
با این حال، آدام موفق شده از طریق رایانه وارد حساب کاربری PSN خود شود؛ اما هنوز برای ورود از طریق پلیاستیشن 4 تلاشی نکرده است.
طبق گفته وبسایت کوتاکو، سونی و PayPal برای حل این مشکل در حال صحبت هستند. پلیاستیشن بیانیه زیر را برای کاربران ارسال کرده است: