// دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۳

کپ‌کام برای ساخت بازی Deep Down آگهی استخدام منتشر کرد

به تازگی بخش بازی‌های آنلاین کپ‌کام مجددا سایت خود را بروزرسانی کرده است و برای ساخت بازی Deep Down آگهی استخدام منتشر کرده که می‌توانیم یک نگاه کلی به هدف‌های سازندگان در این بازی بیندازیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.
Deep Down، بازی آنلاین، رایگان و نقش آفرینی انحصاری پلی‌استیشن 4 هنوز ناگفته‌های بسیاری دارد. یک نسخه‌ی قابل بازی از آن در مراسم توکیو گیم شو ۲۰۱۳ در دسترس قرار گرفت. پس از آن دیگر فقط تصاویر و ویدئو‌های کوتاه از بازی منتشر شد. حتی عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی در ژاپن با تاخیر مواجه شد و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن اعلام نشده است. طراح رابط کاربری گرافیکی:
مشخصات سیستم را در نظر بگیرید، طراحان رابط کاربری باید مفهوم دنیای بازی را از طریق منظره‌ها برسانن و مسائل وابسته به زیبایی را به صورت کامل بیان کند.
طراح افکت‌های بصری:
هیجان و احساس بازی توسط افکت‌های متعدد مشخص می‌شود. لطفا تصویری که در بازی با آن رو به رو خواهید شد را توصیف کنید.
طراح مدل سه بعدی شخصیت‌ها:
حتی‌المکان شخصیت‌هایی را بسازید که بازیکن بتواند با آن ارتباط برقرار کند و برای مدت طولانی در ذهن او باقی بماند.
طراح پس‌زمینه‌های سه بعدی:
پس‌زمینه‌ی بازی را طوری طراحی کنید که در دنیای بازی به بازیکن حس غوطه‌ور بودن دست دهد. از تجربیات گذشته‌ی خود استفاده کنید. ماهیت گیم‌پلی باید مستقیما با طراحی بازی در ارتباط باشد.
طراح آثار هنری دو بعدی:
حتی اگر طراحی بازی نوآورانه و شخصیت‌ها جذاب باشند، این احتمال وجود دارد که نتوان از بازی لذت برد. لطفا نحوه‌ی انتقال سرگرمی از طریق آثار هنری دو بعدی را در نظر بگیرید.
طراح انیمیشن:
مردم، حیوانات، هیولا‌ها و غیره؛ رفتار هر یک از این‌ها بازی را زیبا می‌کند. بیایید تا تجربه‌ای واقع‌گرایانه‌تر و پویاتری را برای بازیکنان به ارمغان آوریم.
آرتیست بخش تکنیکی:
محیط توسعه‌ی بازی مستقیما کیفیت بازی را مشخص می‌سازد.بیایید مسیر توسعه‌ و برنامه‌های کاربردی بسازیم تا به محیطی ایده‌آل دست یابیم.
مدیر خارجی بخش گرافیک:
از مشخص کردن برنامه‌ی کاری گرفته تا چک کردن کیفیت و پیشرفت مواد خام خارجی، شما موظف هستید که به این کار‌ها رسیدگی کنید. لطفا در قدم اول همکاری خود را با دیگر کمپانی‌ها قطع کنید.
برنامه‌نویس:
توانایی رندر کردن و انیمیشن‌سازی ۳ بعدی و داشتن تجربه‌ی حرفه‌‌ای و کامل در زمینه‌ی ارتباطات و این‌ که شما چگونه می‌توانید از ایده‌های خود استفاده کنید؟ ما همچنین به دنبال قابلیت‌هایی هستیم که فراتر از تکنولوژی است!
به نظر می‌رسد که کپ‌کام قصد دارد تا با بازی Deep Down ما را شگفت زده کند. نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ تا چه حد می‌توان از یک بازی رایگان انتظار داشت؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده