// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵

جزئیات بیشتری از بروزرسانی جدید پلی استیشن 4 منتشر شد

بروزرسانی آینده پلی‌استیشن 4 قابلیت Boost Mode را برای پلی‌استیشن 4 پرو فعال خواهد کرد.

چندی پیش خبری منتشر شد حول این‌که بروزرسانی 4.5، پشتیبانی از هارد اکسترنال را برای پلی‌استیشن 4 ممکن خواهد ساخت. حال طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، کمپانی سونی اطلاعات بیشتری از بروزرسانی آینده کنسول پلی‌استیشن 4 که ظاهرا بروزرسانی گسترده‌ای است، منتشر کرد. در جریان این بروزرسانی قابلیتی جدید برای کنسول پلی‌ استیشن 4 پرو در دسترس قرار می‌گیرد که از طریق آن کاربران می‌توانند آن دسته از بازی‌هایی که هنوز بروزرسانی مخصوص پلی‌استیشن 4 پرو برایشان عرضه نشده است با کیفیتی بهتر بازی کنند.

طبق عکسی که یکی از کاربران سایت NeoGAF منتشر کرده است، در بخش تنظیمات کنسول، شاهد گزینه‌ای هستیم به نام Boost Mode که در توضیحات آن آمده که این قابلیت باعث بهبود عملکرد شما در گیم‌پلی نظیر بالاتر رفتن نرخ فریم بازی برای آن دسته از بازی‌هایی است که قبل از معرفی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو عرضه شده‌اند.

PS4 New Update

از طرفی سونی اعلام کرده که مزایای این قابلیت فقط بالاتر رفتن فریم بازی نیست. سونی در این باره می‌گوید:

قابلیت Boost Mode، سرعت کلاک پردازنده و پردازنده گرافیکی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را افزایش می‌دهد و به واسطه این عمل، بازی مورد نظر روان‌تر و با کیفیت بیشتری بر روی کنسول شما اجرا می‌شود. این قابلیت بر روی بازی‌هایی جواب خواهد داد که تا قبل از معرفی پلی‌استیشن 4 پرو عرضه شده باشند.

همچنین سخنگوی سونی در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که این ویژگی و بروزرسانی 4.5 فعلا در مرحله آزمایش و بتا بسر برده و هنوز تاریخ رسمی عرضه این بروزرسانی مشخص نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده