نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۴

اپلیکیشن Plex در شعبه‌ی آمریکای شمالی پلی‌استیشن هم عرضه شد

ماه گذشته اپلیکیشن Plex که قابلیت مشاهده‌ی فیلم و سریال به صورت استریم را در اختیار کاربران قرار می‌داد، در فروشگاه پلی‌استیشن و برای کاربران آسیایی و اروپایی منتشر شد. اما امروز اعلام شد این اپلیکیشن هم‌ اکنون در شعبه‌ی آمریکای شمالی پلی‌استیشن هم در دسترس است.
این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود را ذخیره و روی وسایل دیجیتالی خانه‌ی خود تماشا کنند. با Plex همچنین می‌توانید به خانواده و دوستان خود هم اجازه‌ی دسترسی به ویدیوهای خود را بدهید. Plex هم‌ اکنون برای پلتفرم‌ها و دستگاه‌های ست‌تاپ باکس ایکس‌باکس وان، اندروید، مک، ویندوز، فایر تی وی، روکو، ویزیو و تلویزیون‌های هوشمند در دسترس است. سونی در وبلاگ خود در رابطه با این برنامه گفت:
اپلیکیشن Plex در حال حاضر تنها برای کسانی که در این برنامه ثبت‌نام کردند به صورت رایگان در دسترس است. در آینده‌ای نزدیک، کسانی که در این برنامه عضو نیستند هم توانایی استفاده از آن را بدست خواهند آورد.
بنابراین در حال حاضر تمام کاربران شبکه‌ی پلی‌استیشن و کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 می‌توانند با اپلیکیشن Plex فیلم‌ها و ویدیوهای محبوب خود را به صورت استریم تماشا کنند. هنوز خبری مبنی بر انتشار این برنامه برای پلی‌استیشن ویتا و PlayStation TV منتشر نشده است. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده