// شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

شایعه: ۱۳ اسفند منتظر نسخه آزمایشی بروزرسانی جدید پلی‌استیشن 4 باشید

در دنیای تکنولوژی و بازی‌های ویدیویی همیشه سایه‌ی شایعات  بر سر اخبار سنگینی می‌کند. جدیدترین این شایعات در مورد کنسول پلی‌استیشن 4 ، اخباری غیررسمی مبنی بر آغاز تست بتای نسخه‌ی ۳/۵ این کنسول است که به تاریخ دقیق انتشار آن در اسفند ماه اشاره می‌کند. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه شوید.

بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی روز گذشته در خبری رسمی اعلام کرد که تست بتای نسخه‌ی ۳/۵ نرم افزار کنسول‌ پلی‌استیشن 4 در ماه اسفند (ماه مارس) خواهد بود. اما امروز خبری از یکی از منابع داخلی به نام تیدوکس منتشر شد که در آن تاریخ دقیق انتشار این تست نوشته شده بود. در زیر این خبر را مشاهده می‌کنید:

این بروزرسانی برای کسانی که می‌خواهند آن را بصورت بتا انجام دهند در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۴ (۳ ماه مارس ۲۰۱۶) در دسترس خوهد بود.

اگرچه صحت این خبر غیررسمی از جانب این منبع هنوز مشخص نیست، اما با توجه به اینکه کمپانی سونی در گذشته نیز معمولا تاریخ دقیقی را برای رویداد‌های خود تعیین نکرده، و از طرفی همیشه از جانب این منبع تاریخ معین و درستی اعلام می‌شده، می‌توان احتمال داد که این تست در تاریخ مقرر یعنی ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۴ در دسترس قرار بگیرد. نظر شما در مورد این گونه شایعات چیست؟ به نظر شما آیا دلیل خاصی دارد که بعضی از کمپانی‌ها از اعلام تاریخ دقیق رویداد‌های خود خودداری می‌کنند؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده