نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

آخر این هفته بازی های چند نفره ی آنلاین پلی استیشن 4 را رایگان بازی کنید

شرکت سونی به تازگی اعلام کرد که همزمان با انتشار بازی Street Fighter V، آخر این هفته (از جمعه) گیمر‌های این کنسول می‌توانند تمام بازی‌های کنسول این شرکت را در حالت چند نفره‌ی آنلاین، بدون پرداخت هزینه در سرویس پلی‌استیشن پلاس، رایگان بازی کنند.

در حالت معمول هنگامی که شما قصد دارید بر روی پلی‌استیشن 4 بازی آنلاین چند نفره انجام دهید، باید در سرویس پلی‌استیشن پلاس ثبت نام و هزینه پرداخت کنید. اما شرکت سونی اعلام کرده که همزمان با عرضه‌ی بازی پر طرفدار Street Fighter V، کاربران این کنسول می‌توانند تمام بازی‌هایی را که می‌خواهند به صورت آنلاین چند نفره انجام دهند، آخر این هفته بدون پرداخت هزینه در پلی‌استیشن پلاس، رایگان بازی کنند.

این اتفاق از اولین دقایق روز جمعه ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) آغاز می‌شود و تا پایان روز یکشنبه (۲ اسفند) ادامه خواهد داشت.

سونی در این اطلاعیه به طور ویژه به بازی‌های Street Fighter V که به تازگی عرضه شده است و Call of Duty: Black Ops 3 اشاره کرده و آنها را خطاب قرار داده است. بسته‌الحاقی Awakening اوایل ماه جاری میلادی برای برای نسخه ی پلی استیشن 4 بازی Black Ops 3 منتشر شد و فعلا تا ماه آینده که برای ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود، در انحصار این کنسول خواهد ماند. دلیل این زودتر عرضه شدن هم قرارداد انحصار زمانی جدیدی است که بین شرکت‌های سونی و اکتیویژن بسته شده. همچنین، بازار تبلیغات این محتوای دانلودی هم حسابی داغ است و چهره های مشهوری آن را در اینستاگرام تبلیغ می کنند. بعلاوه، طبق معمول هرماه، اوایل ماه جاری میلادی بازی‌های رایگان ماه فوریه (۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند) پلی‌استیشن پلاس معرفی شدند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده