نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: تریلر‌های جدید Uncharted 4 از نحوه ضبط موشن کپچر‌های بازی

استودیو ناتی‌داگ در جریان پنل اختصاصی بازی Uncharted 4: A Thief's End در رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵، دو تریلر از مراحل ضبط موشن کپچر‌های بازی نمایش داده که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی آن‌ها را تماشا کنید.
در حالی که اکثر بازی‌های بزرگ سونی در جریان رویداد تجربه پلی‌استیشن ۲۰۱۵ غایب بودند و این کمپانی بیش‌تر بر روی بازی‌های مستقل و آثار مخصوص هدست واقعیت‌مجازی پلی‌استیشن تمرکز کرده بود، بازی آنچارتد ۴ حضور نسبتا پر‌رنگی در این مراسم داشت. ابتدا شاهد یک تریلر جدید و احساسی از بازی بودیم که البته با معرفی شخصیت جدید نادینا راس هم همراه بود. پس از آن هم در قسمتی از پنل اختصاصی بازی، سازندگان به تفاوت‌های نژادی شخصیت‌های بازی با بازیگران‌شان اشاره کرده و اعلام کردند که این مسایل اهمیتی برایشان ندارد. حال در ادامه می‌توانید دو تریلر جدید از پشت‌صحنه مراحل ساخت بازی ببینید که چگونگی ضبط موشن کپچر حرکت شخصیت‌ها و همچنین شبیه‌سازی حالات چهره آن‌ها را نشان می‌دهند:

|

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به The Game Awards 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert] منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده