// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶

جدیدترین تریلر بازی Vane در PSX 2017 منتشر شد

سازندگان سابق The Last Guardian در جریان رویداد PSX 2017 تریلر جدیدی از پروژه خود یعنی بازی Vane منتشر کردند.

سال گذشته در جریان رویداد Playstation Experience 2016 پروژه مستقلی با نام بازی Vane برای پلی‌ استیشن 4 معرفی شد و مخاطبان به غیر از تریلر معرفی و تعدادی عکس، اطلاعات زیادی از آن کسب نکردند و از محتوایی که قرار است با آن روبه‌رو شوند اطلاع چندانی نداشتند. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان Vane از استودیو فرند اند فو (Freind and Foe) در جریان رویداد امسال یعنی PSX 2017 در مصاحبه‌ای که با آنها صورت گرفت، اطلاعات و ویدیوی جدیدی از این بازی به نمایش گذاشتند.

ویدیوی جدید که در انتهای مطلب قرار گرفته و به مدت ۱۰ دقیقه است، گیم پلی بازی Vane را نشان می‌دهد که در آن شاهد توضیحات سازندگان نیز هستیم. باز با این حال پس از تماشا کردن تریلر سوالات زیادی در ذهن کاربران به وجود می‌آید.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید بدانید که Vane یک اثر سوم-شخص و اکشن است که کاربران را در دنیایی رها می‌کند که در نگاه اول یک محیط ساده و صحرا-مانند به نظر می‌رسد، اما در واقع دنیای این بازی سرشار از معما‌ها و رمزوراز‌هایی است که در لایه‌های آن پنهان شده است. به نقل از سازندگان، آنها قصد دارند که کاربران با تماشا کردن این تریلر، پس از ورود به بازی یک اطلاعات پیش‌زمینه از آن داشته باشند.

گفتنی است که تیم توسعه‌دهنده این بازی از سازندگان سابق بازی‌های AAA همچون Battlefield و The Last Guardian تشکیل شده است.

در حال حاضر سازندگان از تاریخ دقیق انتشار بازی Vane رونمایی نکرده‌اند و در حالی که قرار بود بازی در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی عرضه شود، با توجه به تریلر منتشر شده به سال آینده میلادی موکول شده است. در ادامه می‌توانید با تماشا کردن ویدیوی جدید بازی Vane خود را با محتوای آن آشنا کنید.

دانلود از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده