// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

عبور فروش مجموعه Uncharted از مرز ۴۱.۵ میلیون نسخه [PSX 2017]

در جریان پنل ۱۰ سالگی مجموعه Uncharted در رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017 مشخص شد که این مجموعه رکورد جدیدی در زمینه فروش از آن خود کرده است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در جریان پنل استودیو ناتی‌‌داگ، سازنده مجموعه Uncharted، که به مناسبت ۱۰ سالگی این سری در رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017 برگزار شد، مشخص شد که سری Uncharted از حیث فروش رکورد جدیدی را از آن خود کرده است. استودیو ناتی‌داگ اعلام کرد که مجموعه Uncharted توانسته ۴۱.۷ میلیون نسخه فروش داشته باشد که این رقم مربوط به تمامی نسخه‌های عرضه شده و بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection است.

این خبر در حالی است که در ماه می سال ۲۰۱۶ شاون لیدن اعلام کرده بود که فروش مجموعه Uncharted به ۲۸ میلیون نسخه رسیده است. حال فروش ۱۴ میلیون نسخه‌ای بازی طی ۱۸ ماه واقعا عالی است و یک رکورد جدید را برای مجموعه Uncharted ثبت کرده است. با وجود این آمار و ارقام، امکان دارد درآینده شاهد نسخه‌های دیگری از این مجموعه باشیم. البته می‌دانیم که داستان نیتن دریک تمام شده است و در گذشته استودیو ناتی داگ اعلام کرده بود که ادامه‌ای از این سری را در دستور کار ندارد ولی امکان دارد استودیو دیگری این کار را انجام دهد.

تا به حال استودیو ناتی‌داگ وظیفه ساخت تمامی نسخه‌های سری Uncharted را برعهده داشته است و تنها بازی Uncharted: The Nathan Darake Collection توسط استودیو بلوپرینت (Blueprint) توسعه داده شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده