نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

تریلر جدید گیم‌ پلی بازی Lost Soul Aside منتشر شد [PSX 2017]

استودیو اولتی‌زیرو گیمز در جریان رویداد پلی‌ استیشن اکسپرینس 2017 تریلر جدیدی از بازی Lost Soul Aside منتشر کرد که گیم‌پلی آن را به نمایش در می‌آورد.

بازی‌سازی مشکلات و دردسر‌های خاص خودش را دارد، به ویژه زمانی که توسعه‌دهنده‌ای بخواهد به‌تنهایی پروژه‌ای را به اتمام برساند. در این میان اما تعدادی پروژه‌ی تک‌نفره وجود دارد که به سبب جالب و شگفت‌انگیز بودن نمی‌توان باور کرد که این نتیجه کار تنها یک بازی‌ساز بوده است؛ نمونه‌اش بازی Lost Soul Aside است که مراحل توسعه‌ی آن به همت یک بازی‌ساز اهل کره‌ی جنوبی پیش می‌رود.

مدتی است که یانگ بینگ، بازی‌ساز مستقل کره‌ای در استودیوی خود یعنی اولتی‌زیرو گیمز سرگرم ساخت بازی Lost Soul Aside است و حال با استناد به آخرین اخبار بازی، تریلر جدیدی از بازی در در رویداد PlayStation Experience 2017 به نمایش در آمده است که گیم‌پلی سریع و جذاب بازی را به نمایش در می‌آورد.

بازی Lost Soul Aside در نمایشگاه پلی‌ استیشن اکسپرینس 2017 دارای پنل اختصاصی است. از این رو بسیاری از بازیکنان می‌توانند نسخه آزمایشی بازی را در این نمایشگاه تجربه کنند که دقیقا همان چیزی است که در تریلر انتشار یافته نشان داده شده است. این تریلر شخصیت اصلی بازی یعنی کازر را به تصویر می‌کشد که در حال مبارزه با تعداد زیادی از دشمنان است و پس از آن شاهد یک موجود عظیم‌الجثه هستیم که احتمالا یکی از باس‌های بازی است. مبارزات بازی نیز فوق‌العاده سریع و جذاب است و ما را به یاد بازی‌های هک‌-اند-اسلش نظیر مجموعه بازی‌های Devil May Cry می‌اندازد.

بازی Lost Soul Aside همچنان مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و بر این اساس تریلر جدید نشان‌دهنده کیفیت نهایی بازی نیست. در حال حاضر تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست و این بازی به صورت انحصار زمانی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و احتمال انتشار آن برای پلتفرم ویندوز نیز وجود دارد.

شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Lost Soul Aside را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده