اینسامنیاک گیمز: در بازی Spider-Man کسی به دست اسپایدرمن کشته نخواهد شد [PSX 2017]
امروز کارگردان اجرایی بخش بازیهای کمپانی مارول یعنی بیل رزمن، کارگردان بازی Spider-Man از استودیو Insomniac، برایان اینتیهار و مجری بخش رسانههای دیجیتال مارول یعنی رایان پناگو این فرصت را یافتند تا اطلاعات بیشتری دربارهی جدیدترین بازی از سری اسپایدرمن را در اختیار عموم قرار دهند.
اینتیهار سخن را با ذکر این نکته آغاز کرد که او هر آخر هفته بازی را به خانه برده و آن را روی پلی استیشن بازی میکند! تا مطمئن شود همه چیز درست سر جای خودش است. به گفتهی او بازی «همچنان بهتر و بهتر میشود.»
رزمن که شب گذشته بازینامهی یکی از صحنههای بازی را خوانده بود نظرش را در یک کلمه خلاصه کرد: «خارقالعاده!» او همچنین گفت که نمیتواند باور کند که بازی از زمان نمایشش در E3 تا کنون تا این اندازه پیشرفت داشته. در سخنان آنان همچنین میشنویم که تیم سازندهی بازی بسیار هیجان زده هستند و مکانیک پیچ و تاب خوردن با تارهای اسپایدی در سطح شهر نیز از زمانی که در E3 به طرفداران نشان داده شد پیشرفتهای بسیار زیادی کرده و بسیار سریعتر شده است. اینتیهار تصور میکند که پرواز کردن بر فراز آسماخراشهای نیویورک یکی از بهترین ویژگیهای بازی است.
اگر شما هنگام تار تنیدن مستقیما به سمت یک ساختمان بروید، اسپایدرمن با سرعت زیاد بر روی آن میدود و بالا میرود. (و مانند بازیهای قبلی صرفا بدون هیچ حرکت اضافهای به آن برخورد نمیکند) یکی از مهمترین ویژگیهایی که در بخش جابهجایی و حرکات بازی توجه ویژهای به آن شده این است که هنگام حرکت، هیچ چیز نباید سد راه اسپایدرمن شود!
ما همچنین فهمیدیم که تیم سازنده در اقدامی جالب تعهدش به ویژگیهای مهم شخصیت اسپایدرمن را حفظ کرده و آنها روی شاخصهی «آدم نکشتن» اسپایدرمن تاکید بسیاری دارند. کمپانی مارول نیز روی این قضیه تاکید بسیاری داشته و از اینسامنیاک درخواست کرده آن را رعایت کند. پس به همین خاطر است که وقتی شما دشمنی را از لبهی پشت بام ساختمانی به پایین پرتاب میکنید، اسپایدرمن با تنیدن تار او را از افتادن نجات میدهد.
بازی Marvel’s Spider-Man قرار است در سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن 4 منتشر شود. شما میتوانید تحلیل و بررسی مفصل نمایشهای اخیر بازی را در زومجی مطالعه کنید.