// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵

ویدیو مقایسه گرافیکی بازی Shadow of the Colossus منتشر شد [PSX 2017]

در جریان رویداد Playstation Experience 2017، ویدیو مقایسه گرافیکی بازی Shadow of the Colossus روی کنسول‌های نسل قبلی سونی با پلی استیشن 4 پرو منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017، ویدیویی جدید از بازی Shadow of the Colossus به نمایش درآمد که مقایسه گرافیکی این بازی روی پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 پرو را به تصویر می‌کشد و می‌توانید تغییرات و جزئیات این نسخه بازسازی شده را مشاهده کنید.

در نسخه PS2 بازی Shadow of the Colossus به دلیل نبود Anti Aliasing یا تکسچرهای با جزئیت، آن چنان گرافیک بالایی نداشت و در نسخه PS3 شاهد HD شدن بازی هستیم که تغییراتی روی بافت‌ها و جزئیات محیطی انجام شده است. اما زمانی که به نسخه PS4 Pro نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که تمامی جزئیات گرافیکی در سطح خوبی قرار گرفته‌اند و طراحی‌ها عمیق‌تر از قبل انجام شده‌اند.

جدا از ویدیو مقایسه گرافیکی بازی، ویدیوی دیگری نیز در دسترس قرار گرفته که در مورد حالت Performance بازی روی پلی‌استیشن 4 پرو است که به شما اجازه می‌دهد به صورت ۶۰ فریم بازی کنید. در این ویدیو سازندگان نسخه بازسازی شده Shadow of the Colossus در مورد نحوه اجرای این حالت و جزئیات آن سخن گفته‌اند.

در ادامه می‌توانید دو ویدیو منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی Shadow of the Colossus در تاریخ ۱۷ بهمن ماه (۶ فوریه ۲۰۱۸) با قیمت ۴۰ دلار روی پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده