// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

دو تریلر جدید از بازی Shooty Fruity منتشر شد [PSX 2017]

استودیو nDreams در جریان نمایشگاه PSX 2017 دو تریلر جدید از بازی واقعیت مجازی Shooty Fruity منتشر کرد که گیم پلی آن را نشان می‌دهد.

از بخش‌های جالب نمایشگاه Playstation Experience 2017 می‌توان به بازی‌های واقعیت مجازی جذاب اشاره کرد که شاهد معرفی آثاری همچون Rick and Morty: Virtuall Rick-ality و Knockout League برای پلی‌ استیشن VR بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ان‌دریمز (nDreams) دو تریلر جدید از پروژه خود یعنی بازی Shooty Fruity منتشر کرد.

بازی مذکور در تابستان سال جاری برای پلی‌استیشن VR معرفی شد که در سبک Shooting Gallery در حال توسعه است. روند بازی طوری پیش می‌رود که کاربران در آن به سمت اشیاهای مختلف شلیک می‌کنند. با تماشا کردن تریلر‌های منتشر شده می‌توانید با این سبک آشنا شوید.

اگر  از طرفداران سبک‌های مشابه هستید باید بدانید که چندی پیش استودیو اسکوانچ گیمز نیز بازی Accounting Plus پلی‌استیشن VR معرفی کرد که در کنار بازی Vacation Simulator به چشم می‌خورد و قرار است برای دارندگان هدست‌های واقعیت مجازی سونی در دسترس قرار بگیرد.

البته این اولین بار نیست که استودیو nDreams بازی‌های واقعیت مجازی توسعه می‌دهد طوری که پیش‌تر شاهد ساخت بازی‌هایی همچون The Assembly و Danger Goat در کنار Bloody Zombies در این استودیو بودیم.

بازی Shooty Fruity برای عرضه در تاریخ ۲۸ آذر ماه (۱۹ دسامبر) برنامه‌ریزی شده است و قرار است برای هدست‌های واقعیت مجازی پی سی و پلی‌ استیشن 4 یعنی  PS VR، آکیولس ریفت و HTC Vive عرضه شود. در ادامه می‌توانید تریلر لایو‌اکشن و گیم‌پلی آن را تماشا کنید.

تریلر لایو اکشن بازی Shooty Fruity

| |

تریلر گیم پلی بازی Shooty Fruity

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده