// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶

بازی Knockout League برای پلی استیشن VR تایید شد [PSX 2017]

Grab Games در جریان نمایشگاه Playstation Experience 2017 اعلام کرد که بازی Knockout League برای پلی‌استیشن VR منتشر می‌شود.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو گرب گیمز (Grab Games) در جریان رویداد PSX 2017 اعلام کرد که بازی واقعیت مجازی Knockout League برای هدست‌ واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن VR منتشر می‌شود. گفتنی است که بازی مذکور دی ماه سال گذشته برای هدست‌های واقعیت مجازی پی سی منتشر شده بود.

در ادامه می‌توانید توضیحات رسمی سازندگان را پیرامون ویژگی‌های آن که در وب‌سایت رسمی گرب گیمز قابل مشاهده است، مطالعه کنید:

Knockout League یک بازی بوکس است که در سبک آرکید و تک‌نفره طراحی شده و این‌بار قصد دارد کاربران را در دنیای واقعیت مجازی ببرد. حرکات گیم پلی بازی در جاخالی دادن و جا‌به‌جا شدن خلاصه می‌شود که به واسطه حرکات بدن شما در بازی اعمال می‌شود. شما با استفاده از کنترلر‌های واقعیت مجازی می‌توانید به طور آزادانه و بدون فشردن دکمه‌ای ضربات مشت به سمت دشمنان روانه کنید. در بخش تمرینات با مکانیک بازی آشنا شوید و با مشخص کردن کاراکتر خود از بین شخصیت‌های مختلف با قابلیت‌های متنوع، به لیگ ناک‌اوت ملحق شوید.

ویژگی‌های کلیدی بازی  Knockout League از این قرار است:

  • با استفاده از کنترل‌های واقعیت مجازی به نبرد با حریفان خود بروید و با جاخالی دادن و ضربات مشت برای کسب مقام اول تمامی تلاش خود را بکنید
  • کاراکتر خود را از بوکسر‌های تاریخی تا موجودات مختلف انتخاب کنید و در لیگ مسابقات با شخصیت‌های عجیب‌و‌غریب نظیر هشت‌پا بریتانیایی و غیره روبرو شوید
  • در بخش تمرینات به کمک مربی‌ خود مهارت‌های خود را افزایش دهید و قابلیت‌های خود را که شامل سرعت، قدرت و غیره می‌شود، ارتقا دهید

بازی Knockout League هم اکنون برای هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive در دسترس است و قرار است در تاریخ نامشخصی به هدست PS VR نیز راه پیدا کند. در ادامه می‌توانید به تصاویر منتشر شده از این بازی نگاهی بیاندازید.

Knockout League

Knockout League

Knockout League


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده