// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

تریلر نسخه پلی استیشن بازی Guns of Icarus Alliance در PSX 2017

در جریان رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017، تریلری از نسخه پلی استیشن 4 بازی Guns of Icarus Alliance به نمایش در آمد.

چهارمین دوره از رویداد 2017 PlayStation Experience هم‌اکنون در حال برگزاری است و دقایقی پیش افتتاحیه آن به پایان رسید. یکی از بازی‌هایی که در این مراسم تریلر آن منتشر شد، بازی Guns of Icarus Alliance است.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازی Guns of Icarus Alliance در حالی قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه شود که به‌واسطه ویژگی کراس پلتفرم دارندگان این نسخه می‌توانند همراه با کاربران پلتفرم‌‌های پی سی، لینوکس و مک به تجربه بازی بپردازند. این ویژگی برای بازی مذکور که هسته آن را کار تیمی تشکیل می‌دهد، امری حیاتی و در عین حال جالب توجه است. تریلر بازی Guns of Icarus Alliance روی کنسول PS4 را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

بازی Guns of Icarus Alliance که در فضایی استیم‌پانک جریان داشته و با محوریت نبرد کشتی‌های هوایی است، در دو حالت PvP و PvE قابل تجربه است. هوش مصنوعی پویای این بازی به مرور پیشرفت کرده و جهان آن به صورت مداوم در حال تغییر و تحول است. همچنین به‌واسطه گزینه‌های شخصی‌سازی کشتی و شخصیت و ۶ جناح مختلف، بازیکنان می‌توانند به شکل دلخواه به انجام بازی بپردازند.

بازی Guns of Icarus Alliance هم‌اکنون در فروشگاه استیم به فروش رسیده و به ازای پرداخت ۱۴.۹۹ دلار می‌توانید نسخه استاندارد آن را خریداری کنید. علاوه بر این نسخه کالکتور این بازی نیز با قیمت ۳۰.۹۷ دلار قابل خرید است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده