// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

عرضه بازی 20XX برای پلی استیشن 4 در سال ۲۰۱۸ [PSX 2017]

در جریان رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017 اعلام شد که بازی 20XX که الهام گرفته از بازی Mega Man است، در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4 عرضه می شود.

باتوجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو Batterystaple Games و استودیو Fire Hose Games، سازندگان بازی 20XX، در جریان رویداد Playstation Experience 2017 اعلام کردند که این بازی را برای پلی استیشن 4 تایید کردند.

بازی 20XX درواقع یک اثر پلتفرمر اکشن است که از بازی Mega Man الهام گرفته و در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی، برای PS4 عرضه می‌شود. این بازی در گذشته برای کامپیوتر عرضه شده بود. همچنین یک ویدیو نیز به نمایش درآمد که صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی و باس فایت‌ها را به نمایش گذاشت. در ویدیو منتشر شده می‌بینیم که بازی 20XX دارای گیم‌پلی شلوغ و سریع است که سرعت عکس العمل شما، می‌تواند باختن یا پیروزی شما در مراحل را تضمین کند.

از ویژگی‌های بازی 20XX می‌توان به حالت تک‌نفره یا مشارکتی (آنلاین و آفلاین) بازی، بیش از ۱۰۰ پاورآپ مختلف و مراحل و حالت‌های متعدد برای بازی کردن اشاره کرد. همچنین بازی دارای چالش‌های روزانه و هفتگی است که با انجام آن‌ها جوایز مختلفی دریافت می‌کنید. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از بازی 20XX را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده