نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲

اشاره مدیر سونی به احتمال فراهم شدن قابلیت تغییر نام کاربری PSN

شان لیدن، مدیر سونی، در جریان PSX 2017 توضیحاتی پیرامون احتمال فراهم شدن قابلیت تغییر نام کاربری شبکه پلی استیشن ارائه کرد.

یکی از مشکلات شبکه پلی استیشن یا همان PSN، این است که کاربران تنها یک بار در ابتدا می‌توانند نام کاربری خود را انتخاب کنند و پس از آن، دیگر قابلیت تغییر دادن آن را ندارند. طی سال‌های اخیر کاربران زیادی از سونی خواسته‌اند تا امکان تغییر نام کاربری PSN را فراهم کند و حال در جریان رویداد پلی استیشن اکسپرینس ۲۰۱۷، شان لیدن، مدیر سونی، اخبار امیدوار‌کننده‌ای برای این افراد داشت.

شان لیدن که پس از تمام شدن مراسم افتتاحیه PSX 2017 در مصاحبه‌ای با حضور گرگ میلر شرکت داشت، گفت که سونی در حال کار روی عملی کردن این موضوع است و امیدوار است شرایط به شکلی پیش برود که در جریان رویداد PlayStation Experience سال آینده، دیگر در این مورد از او سوال نشود! لیدن همچنین اعلام کرد که تغییر نام کاربری PSN پیچیده‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد و به همین دلیل هم تا به امروز چنین امکانی فراهم نشده است.

در حالی که قابلیت تغییر نام کاربری از مدت‌ها پیش در شبکه ایکس‌باکس فراهم بوده، کاربران سونی قادر به انجام این کار نیستند و پیش از این در سال ۲۰۱۵ هم شوهی یوشیدا اعلام کرده بود که Sony در حال کار روی این موضوع است ولی حال بر اساس صحبت‌های شان لیدن، احتمالا چنین ویژگی نهایتا تا یک سال آینده به شبکه PSN اضافه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده